اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

پیروزی طیف اصولگرایی در وحدت نهفته است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه وحدت یک سنت الهی است، گفت: پیروزی طیف اصولگرایی در وحدت نهفته است.

پیروزی طیف اصولگرایی در وحدت نهفته است

علاءالدین بروجردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه حرکت اصولگرایان در انتخابات پیش رو باید به سمت وحدت باشد، اظهار کرد: وحدت یک سنت الهی است و بیشترین پیروزی‌ها در وحدت نهفته است.

وی افزود: اگر بخواهیم هرچه سریع‌تر به هدف‌ها و دستاوردهای چشم‌انداز انقلاب اسلامی در آینده دست پیدا کنیم، اصولگرایان باید در حمایت از یک کاندیدای واحد به وحدت برسند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به دو طیف سیاسی دیگر انتخابات ادامه داد: دو طیف سیاسی اصلاح طلبان و جریان انحرافی در هر صورت باید گزینه منطقی را برای انتخابات پیشنهاد کنند که بتواند از فیلتر شورای نگهبان گذر کند.

بروجردی بابیان اینکه جریان انحرافی باید بعد از یک ارزیابی دقیق از خود وارد صحنه شود، تاکید کرد: ملت ما یک ملتی با شکوه و با ضریب هوش سیاسی بالا هستند و این مردم همیشه در صحنه به کسی رای می‌دهند که با اقتدار سیاست‌های رهبری را در کشور، منطقه و جهان اعمال کند.

انتهای پیام/2301/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول