اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

9 تا 11 اردیبهشت

3 بانوی گلف باز قم برای مسابقات قهرمانی کشور رقابت می‌کنند

نایب رئیس هیئت گلف استان قم از اعزام سه تن از برترین‌های مسابقات‌ گلف بانوان قم به رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد.

3 بانوی گلف باز قم برای مسابقات قهرمانی کشور رقابت می‌کنند

حمید جلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به معرفی برترین‌های گلف بانوان قم برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور اظهار کرد: پیکارهای گلف قهرمانی کشور با حضور قابل توجه بانوان گلف باز هفته آینده به انجام خواهد رسید.

وی با اشاره به اعزام سه بانوی گلف باز قمی به این رقابت‌ها اضافه کرد: در این دوره از پیکارها، نسرین دانشور به عنوان سرپرست در کنار بانوان قمی اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور حضور خواهد داشت در حالی که این رقابت‌ها در دو رده سنی به انجام می‌رسد.

نایب رئیس هیئت گلف استان قم خاطرنشان کرد: رقابت‌های گلف قهرمانی کشور در روزهای نهم تا یازدهم اردیبهشت ماه به انجام می‌رسد و میزبان آن نیز تهران خواهد بود و تیم اعزامی هیئت گلف قم در رده‌های سنی زیر 18 سال و بالای 18 سال با حریفان مسابقه می‌دهد.

وی با اشاره به آمادگی بانوان گلف قم برای حضور در این دوره از مسابقات عنوان داشت: در این رقابت‌ها زهرا واعظی و الهام گلستانی در رده سنی بالای 18 سال با حریفان خود از استان‌های مختلف کشور مسابقه می‌دهند در حالی که در رده سنی زیر 18 سال نیز فاطمه فلاحیان عضو تیم قم خواهد بود.

جلیلی در ادامه با بیان اینکه قم در گلف بانوان سابقه خوبی دارد، افزود: حضور موفق در این مسابقات منجر به بروز استعداد و توانمندی گلف بانوان قم و همچنین سبب توسعه روزافزون رشته ورزشی گلف می‌شود و زمینه‌ جذب علاقه‌مندان بیشتر به ورزش و رشته گلف را فراهم می‌کند.

رئیس هیئت گلف استان قم افزود: رشته ورزشی گلف آینده‌ بسیار درخشانی در قم دارد و قطعاً زمانی نخواهد گذشت که این رشته را به عنوان یکی از ورزش‌های افتخار‌آفرین و موفق در ورزش استان قم معرفی خواهیم کرد زیرا هم در بخش مردان و هم در بخش بانوان توانمندی‌‌های زیادی در بین فعالان این رشته در قم موجود است.

وی بیان داشت: برگزاری رقابت‌های گلف در سطح استان این حسن و خوبی را دارد که امکان استعدادیابی و شناخت چهره‌های جدید این رشته ورزشی را فراهم می‌سازد، ضمن اینکه جدال گلف‌بازان با تجربه و شناخته شده با گلف‌بازان جوان کیفیت مسابقات و تجربه ورزشکاران ما را بیشتر می‌کند.

انتهای پیام/78002/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول