اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیجار خبر داد

ثبت‌نام 889 نفر داوطلب عضویت در شوراهای شهر و روستای بیجار

فرماندار بیجار گفت: 889 نامزد برای عضویت در شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان بیجار ثبت‌نام کرد‌ه‌اند.

ثبت‌نام 889 نفر داوطلب عضویت در شوراهای شهر و روستای بیجار

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار حمدالله کریمی در نشستی خبری که در دفتر فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: از این تعداد داوطلب، 65 نفر مربوط به شهر بیجار، 9 نفر شهر بابارشانی، یاسوکند 12 نفر، پیرتاج 11 و توپ‌آغاج 18 نفر و در روستاهای تابعه شهرستان بیجار نیز بخش کرانی 221 نفر، بخش چنگ الماس 210 و بخش مرکزی 343 نفر داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند.

وی، استقبال بانوان و آقایان در عرصه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان بیجار را مطلوب و قابل‌توجه خواند و بیان داشت: 867 داوطلب آقایان و 22 نفر بانوان در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی ثبت‌نام کرده‌اند.

کریمی اضافه کرد: 169 روستای بیجار واجد شرایط برگزاری انتخابات شورای اسلامی روستا هستند که در بخش چنگ الماس روستاها 100 درصد واجد شرایط هستند، بخش کرانی 46 روستا و بخش مرکزی 85 روستا واجد شرایط برگزاری انتخابات است.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع با توجه به شاخصه‌هایی که درنظر گرفته‌ایم، نسبت به دوره قبل انتخابات شورای شهر و روستا روند مطلوب و قابل ملاحظه‌ای دارد که این نشان از توجه مردم به عنوان وظیفه ملی  است.

فرماندار بیجار عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود، تعداد شعبات اخذ رأی در بیجار 221 شعبه باشد که 203 شعبه آن ثابت و 18 شعبه سیار خواهد بود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر فضای امنیتی شهرستان بیجار مطلوب است و به حمد خداوند و تلاش مسئولان مشکل امنیتی خاصی بر سر راه برگزاری انتخابات سالم در این شهرستان وجود ندارد.

کریمی خاطرنشان کرد: شوراها همانند یکی از منابع مهم سرمایه اجتماعی، بستر گسترده حضور حماسی مردمی است که در تعمیق حقوق شهروندی و فرهنگ نظم و احترام به قانون محسوب می‌شود. 

رئیس ستاد انتخابات بیجار در ادامه با اشاره به شعار سال تصریح کرد: تحقق شعار سال هم وظیفه مردم و هم وظیفه مسئولان است که با همدلی و هم‌سویی ارادت و اعتقاد خود را نسبت به نظام اثبات کرده و در زمینه‌های مختلف از جمله انتخابات خردادماه حماسه‌آفرینی کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه حماسه سیاسی قطعاً مهم‌تر از حماسه اقتصادی است، خاطرنشان کرد: با توجه به تحریم‌های اقتصادی از جانب دشمنان نظام، آنها قصد دارند به لحاظ سیاسی به آنها وابسته باشیم که با حضور و حماسه‌آفرینی مردم شریف و همیشه در ایران در انتخابات خردادماه نشان خواهیم داد که هیچ گاه نخواهند توانست به اهداف شومشان برسند.

وی گفت: شاخصه اصلی خلق حماسه سیاسی انتخابات امسال خواهد بود که با سرلوحه قرار دادن فرمایشات رهبری و با یکدلی به این مهم دست خواهیم یافت.

وی بیان داشت: نقطه‌ اوج و تبلور حماسه‌ی سیاسی و اقتصادی در یازدهمین دوره‌ انتخابات در خرداد امسال رقم می‌خورد.

وی، وظیفه مسئولان در انتخابات را فراهم آوردن شرایط و مناسب و انتخاباتی آزاد و بی‌طرفانه و به دور از جانبداری دانست.

فرماندار بیجار در پایان خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات از مهم‌ترین راهکارهای ناامیدی دشمنان از اهداف پلیدشان است و مردم آگاه و شریف شهرستان بیجار همچون دیگر مردمان غیور ایران اسلامی در میهن عزیزمان در انتخابات حضور پررنگی خواهند داشت.

انتهای پیام/79015/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول