اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان‎رضوی خبر داد

کاهش 306 نفری کشته‌شدگان سوانح رانندگی خراسان‎رضوی

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان‎رضوی گفت: تعداد کشته‌شدگان سال 90 در محورهای استان یک هزار و 619 مورد بود که با تمهیدات پلیس در سال 91 به یک هزار و 313 نفر کاهش یافت.

کاهش 306 نفری کشته‌شدگان سوانح رانندگی خراسان‎رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‎آباد، ابوالقاسم اسفندیاری ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه فرمانده انتظامی خلیل‎آباد اظهار کرد: این تعداد کشته در محورهای استان زیاد است که ناشی از فرهنگ ترافیک، عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، مصرف مواد مخدر و اعتیاد است که امید است با حضور فعال پلیس در همه عرصه‎ها، پایان سال 92 آماری ارائه دهیم که داغداری خانواده‎ای را نداشته باشیم.

وی افزود: ایران اسلامی در بین همه کشورها، کشوری الگو بوده و اقتدار پلیس ما هم ناشی از الگو بودن این نظام الهی است.

وی با برشمردن جایگاه کشور با توجه به تحریم‎های دشمنان و حضور دشمنان در سوریه و نقشه‌کشی آنها گفت: همیشه امدادهای غیبی مدد مظلومان بوده و روز به روز بر عظمت ایران اسلامی افزوده و دشمنان لحظه به لحظه منزوی‎تر می‎شوند.

اسفندیاری رهبری‎های پیامبرگونه فرماندهی کل قوا را در هر زمینه‎ای راهگشا دانست و گفت: تمامی نقشه‎های دشمن زبون با رهنمودهای رهبری معظم و دستورات اکید ایشان توسط جان برکفان نیروی انتظامی و سایر نیروها تا امروز دشمن را خوار کرده و خواب راحت را از آنان گرفته است.

وی بحث انتخابات شوراها و ریاست جمهوری را مورد اشاره قرار داد و افزود: نیروی انتظامی با قدرت امور را رصد می‎کند و به فضل الهی انتخاباتی با حضور حداکثری مردم کشورمان را در 24 خرداد شاهد هستیم.

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان‎رضوی لزوم هوشیاری مردم را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: نیروی انتظامی هیچ مسامحه کاری در بر خورد با افرادی که احیانا خیال واهی در سر داشته باشند را نخواهد پذیرفت و با سرعت و قدرت مبارزه و برخورد می‎‌کند.

وی در ادامه از احداث ساختمان ستاد فرماندهی انتظامی خلیل‎آباد و بخش کندر این شهرستان خبر داد و افزود: با فراهم نمودن مقدمات کار در شهرستان و واگذاری زمین، عملیات ساخت آغاز می‎شود.

گفتنی است در این مراسم از خدمات سرهنگ عزیزالله اویسی که پس از 30سال خدمت بازنشسته شده بود تقدیر و سرهنگ نبی‎الله رحمانی با حکم فرماندهی نیروی انتظامی کشور برای مدت سه سال به عنوان فرمانده جدید این نیرو در شهرستان خلیل‎آباد معرفی شد.

انتهای پیام/70021/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول