اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی لرستان خبر داد

38 نقطه لرستان دارای کلانتری و پاسگاه می‌شود

فرمانده نیروی انتظامی لرستان گفت: در طرح بازآمایش انتظامی لرستان 38 نقطه این استان دارای کلانتری، پاسگاه، پلیس راه و ... می‌شود.

38 نقطه لرستان دارای کلانتری و پاسگاه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار کاظم علیزاده ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان لرستان که در استانداری این استان برگزار شد، گفت: طرح بازآمایش انتظامی کلانتری و پاسگاه‌های استان لرستان به تصویب رسیده و خلأهای موجود در این زمینه در سال جدید برطرف می‌شود.

وی افزود: این طرح از طرف فرماندهی ناجا تصویب و به این استان ابلاغ شده است.

سردار علیزاده یادآور شد: با این طرح خلأ‌های موجود تا 15 سال آینده در این استان برطرف می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی لرستان گفت: در یک بازه زمانی شش ماهه از فرماندهی ناجا قول گرفته‌ایم که پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها را ارتقاء و در نقاطی که فاقد پاسگاه و کلانتری هستند آن‌ها را ایجاد کنیم.

سردار علیزاده یادآور شد: در طرح بازآمایش انتظامی لرستان توجه به نیروهای مورد نیاز و تجهیزات لازم برای تجهیز پاسگاه‌ها و کلانتری‌های این استان شده است.

فرمانده نیروی انتظامی لرستان گفت: این طرح در راستای پر کردن خلأ‌های انتظامی و بر اساس جغرافیای جرم، طبیعی، انسانی، شهرک‌های اقماری و سکونت‌های غیرمجاز به تصویب رسیده است.

سردار علیزاده خاطر نشان کرد: برای اجرای طرح بازآمایش انتظامی باید زمین مورد نیاز از سوی متولیان امر در اختیار نیروی انتظامی قرار گیرد.

وی یادآور شد: در سال 92، 38 نقطه شناسایی شده در استان لرستان در زمینه ارتقاء و ایجاد پاسگاه‌ها، پلیس‌راه‌ها و کلانتری‌ها در راستای طرح بازآمایش انتظامی انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/2304/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول