اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی خوزستان خبر داد

ثبت‌نام 14237 داوطلب در شهر و روستاهای خوزستان

رئیس شورای عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی خوزستان از ثبت‌نام 14 هزار و 237 نفر برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای خوزستان خبر داد.

ثبت‌نام 14237 داوطلب در شهر و روستاهای خوزستان

حجت‌الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: در هفت روز ثبت‌نام در شهرهای خوزستان بیش از 14 هزار و 237 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که انجام مراحل استعلامات چهارگانه این افراد آغاز شده است.

وی با اشاره به ثبت‌نام‌های تفکیکی شهر و روستا در سطح خوزستان افزود: استقبال در روستاها بیش از شهرهای خوزستان بوده است به نحوی که بیش از 75,6 درصد مردم در روستاها و 24,4 درصد در شهرها کاندیدا شده‌اند.

رئیس شورای عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی خوزستان تصریح کرد: برای شوراهای روستایی خوزستان بیش از 10 هزار و 796 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این میزان 10 هزار و 513 نفر از آن‌ها مرد و مابقی کاندیدای زن است.

سادات ابراهیمی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام کاندیداها به پایان رسیده است و قرار است مراحل استعلام آن‌ها از روزهای آینده انجام شود.

وی ادامه داد: افرادی که از نظر مراجع چهارگانه استعلام پاسخ مناسب دریافت کنند، تأیید می‌شوند در غیر این‌صورت رد صلاحیت خواهند شد.

سادات ابراهیمی افزود: تلاش می کنیم شرایط را برای حضور همه سلایق در انتخابات فراهم می‌کنیم تا انتخاباتی پرشور برگزار شود.

انتهای پیام/72006/م30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول