اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از لحاظ میزان فروش

«رسوایی» ده‌نمکی در کاشان پیشتاز است

مدیر مجتمع سینمایی کاشان، از فیلم سینمایی رسوایی آخرین اثر سینمایی مسعود ده‌نمکی به عنوان پرفروش‌ترین فیلم در حال اکران در سینماهای این شهرستان نام برد.

«رسوایی» ده‌نمکی در کاشان پیشتاز است

 سید احمد حسینی خالدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: از تاریخ 27 اسفندماه سال گذشته تاکنون سه فیلم «رسوایی»، «تهران 1500» و «حوض نقاشی» روی پرده‌ سینماهای کاشان قرار گرفته‌اند و در مجموع آمار فروش نسبتا خوبی را به خود اختصاص داده‌‌اند.

وی با اشاره به گذشت بیش از یک ماه از اکران فیلم‌های روی پرده سینماهای کاشان بیان داشت: طبق آخرین آمار فیلم سینمایی رسوایی با 250 میلیون ریال از لحاظ میزان فروش در جایگاه نخست میان فیلم‌های در حال اکران قرار دارد.

مدیر مجتمع سینمایی کاشان خاطرنشان کرد: انیمیشن «تهران 1500» نخستین تجربه سینمایی بهرام عظیمی با 150 میلیون ریال و فیلم سینمایی حوض نقاشی ساخته مازیار میری نیز با 70 میلیون ریال جایگاه‌های بعدی گیشه را به خود اختصاص داده‌اند.

حسینی خالدی با یادآوری اینکه اکران نوروزی گیشه‌پسندترین نوع اکران محسوب می‌شود از روند فروش فیلم‌ها نسبت به سال‌های گذشته ابراز رضایت کرد.

وی از احتمال جایگزینی فیلم جدید در سینماهای کاشان خبر داد و متذکر شد: اگر فیلم‌های جدیدی قابلیت جایگزینی به جای فیلم‌های کنونی را داشته باشند احتمال جایگزینی آنها به جای آثار سینمایی در حال اکران در روزها و هفته‌های آینده در این شهرستان وجود دارد.

انتهای پیام/63009/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول