اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دقایقی پیش در قم

بیش از 7 هزار واحد مسکن مهر با حضور احمدی‌نژاد افتتاح شد

با حضور رئیس جمهور 7 هزار و 68 واحد مسکن مهر در استان قم به صورت رسمی به بهره‌برداری رسید.

بیش از 7 هزار واحد مسکن مهر با حضور احمدی‌نژاد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمود احمدی‌نژاد امروز در ادامه برنامه‌های خود در سفر به قم با حضور در منطقه پردیسان در ششمین مرحله از افتتاح واحدهای مسکن مهر در استان قم 7 هزار و 68 واحد مسکن مهر را افتتاح کرد.

واحدهایی که امروز به بهره‌برداری رسیده است شامل 5 هزار و 515 واحد در منطقه پردیسان، 364 واحد اجاره‌داری 99 ساله شهرهای زیر 25 هزار نفر در شهر جعفریه، 300 واحد در بافت فرسوده، 769 واحد خودمالکین شهرهای بالای 25 هزار نفر و 120 واحد خودمالکین شهرهای زیر 25 هزار نفر است.

طبق ابلاغ وزارت راه و شهرسازی، استان قم باید در زمینه مسکن مهر نسبت به احداث 37 هزار و 300 واحد اقدام کند که از این میزان تاکنون 18 هزار و 233 واحد مسکن مهر به بهره‌برداری رسیده و با افتتاح این 7 هزار واحد، میزان واحدهای مسکن مهر در استان قم که تاکنون به متقاضیان واگذار شده است به 25 هزار واحد می‌رسد.

طبق اعلام مسئولان اداره کل راه و شهرسازی استان قم تا پایان سال نیز بیش از 10 هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان واگذار می‌شود.

انتهای پیام/2258/و40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول