اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

نظام پزشکی با پزشکان متخلف برخورد لازم کند

استاندار قزوین گفت: از نظام پزشکی استان قزوین انتظار می‌رود به منظور صیانت از جامعه پزشکی، با پزشکانی که دچار تخلف می‌شوند برخورد لازم را داشته باشند.

نظام پزشکی با پزشکان متخلف برخورد لازم کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، احمد عجم با بیان اینکه اصل اجرای طرح پزشک خانواده یک ضرورت مهم برای جامعه است، گفت: اجرای درست این طرح سهم خانوار را از درمان کاهش می‌دهد و دولت آن را جبران می‌کند.

وی افزود: اجرای طرح پزشک خانواده بهترین شیوه کمک به اقشار جامعه است که در تأمین نیازهای درمانی خود با مشکل مواجه هستند.

استاندار قزوین با اشاره به رشد فضای درمانی و تخت‌های بیمارستانی طی سال‌های اخیر تصریح کرد: با بهره‌برداری از بیمارستان ولایت تعداد تخت‌های بیمارستانی استان به 6.1 درصد برای هر هزار نفر رسیده است که رشد دو برابری را داشته است.

وی بیان کرد: استان قزوین در نوسازی سیستم درمانی توفیقات بسیار خوبی داشته و توانسته در کنار بخش دولتی از بخش خصوصی در مسایل درمانی استفاده کند.

عجم ادامه داد: هیچ استانی به اندازه استان قزوین نتوانسته است بخش خصوصی را در مسایل درمانی دخیل کند که این خود یک مزیت به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: از نظام پزشکی استان قزوین انتظار می‌رود به منظور صیانت از جامعه پزشکی، با پزشکانی که دچار تخلف می‌شوند برخورد لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/77002/ش/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول