اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

مسئولان از گران‌فروشی سودجویان بازاری جلوگیری کنند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وضعیت نامناسب بازار گفت: مسئولان از گران‌فروشی سودجویان بازاری جلوگیری کنند.

مسئولان از گران‌فروشی سودجویان بازاری جلوگیری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید حسین صابری عصر دوشنبه در ستاد تنظیم بازار استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از مجموعه زحمات دست‌اندرکاران بازار برای کنترل قیمت‌ها و توزیع اقلام مورد نیاز مردم اظهار داشت: کنترل بازار اکنون وضعیت حساس‌تر و مهم‌تری پیدا کرده و همچنان شاهد متفاوت بودن قیمت اجناس مشابه از این مغازه به آن مغازه هستیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مسئولان باید جلوی سودجویی برخی گران‌فروشان و بازاریان را بگیرند، افزود: گاهاً اجناس درجه دو را به نام و قیمت درجه یک می‌فروشند که این‌کارها هیچ سنخیتی با اخلاق اسلامی و بازار اسلامی ندارد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی از سوی مسئولان امور صنفی و صنعت و معدن عنوان کرد: بسیاری از کارها پیش پا افتاده هستند و می‌شود به راحتی آن‌ها را انجام داد.

صابری ادامه داد: مسئولان امور صنفی لازم است در ماه‌های وفور برخی کالاها و نعمات، نسبت به ذخیره‌سازی و انبار آن‌ها اقدام کنند که در فصل کمبود به موقع و با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار دهند نه اینکه در 15 اسفند با بگیر و ببند و کمبودها و گرانی‌ها مواجه باشیم و تازه به تکاپو بیفتیم که چه کنیم و چه نکنیم.

وی تأکید کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که عطش‌های واهی برای خرید برخی کالاها که موجب التهاب در بازار می‌شود را کاهش دهیم، زیرا این عطش‌های کاذب و این جوسازی‌ها است که مدیریت بازار را مشکل می‌کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد متذکر شد: امور صنفی به گونه‌ای عمل کند که شاهد بازار آرامی در این استان باشیم و همچنین بازرسی‌ها و کنترل‌های غیر اصولی گاهاً خود موجب ایجاد التهاب و القای وضعیت بحرانی در بازار می‌شوند که باید به این مسائل دقت شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وضعیت نامناسب بازار اذعان داشت: مسئولان از گران‌فروشی سودجویان بازاری جلوگیری کنند.

انتهای پیام/82005/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول