اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار البرز خبر داد

مناسب‌سازی روستاهای استان البرز در سال‌جاری

معاون عمرانی استانداری البرز از مناسب‌سازی روستاهای این استان در سال‌جاری خبر داد و گفت: این مناسب‌سازی‌ها علاوه بر شهرها در روستاهای این استان انجام می‌شود.

مناسب‌سازی روستاهای استان البرز در سال‌جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ کاوه حدادپور عصر امروز در جلسه کمیته مناسب‌سازی استان البرز اظهار داشت: مناسب‌سازی معابر و خیابان‌ها از مهم‌ترین اقداماتی است که باید در برنامه‌ریزی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی دستگاه‌های مختلف مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده علاوه بر شهرها، مناسب‌سازی در روستاهای استان نیز مورد توجه قرار گرفته است که در سال‌جاری در اولویت قرار دارد.

حدادپور تأکید کرد: ساخت و نوسازی بافت‌های روستایی استان باید بیش از گذشته مورد توجه مسئولان ذیربط قرار گیرد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به مصوبات کارگروه قبلی عنوان داشت: با تمهیدات اندیشیده شده تمامی مصوبات کارگروه قبلی به انجام رسیده است.

معاون عمرانی استاندار البرز مصوبات این کمیته را شامل معابر، مسیرها، تابلوهای راهنمایی و علایم هشداردهنده نابینایان و موزائیک بریل ایجاد رمپ و سرویس‌های بهداشتی مناسب برای استفاده معلولین عنوان کرد.

حدادپور در ادامه این جلسه ضمن قدردانی از تلاش‌های مسئولان ذیربط در انجام مصوبات این کارگروه اظهار داشت: هر چند در حال حاضر معضلات و مشکلاتی در رابطه با مناسب‌سازی وجود دارد اما اقدامات صورت گرفته نویدبخش است که انتظار می‌رود با توجه سایر دستگاه‌های استانی شاهد تحقق این مهم در طرح‌ها و پروژه‌های مختلف باشیم.

انتهای پیام/2302/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول