اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تنیس روی میز خراسان‌رضوی:

کمبود میز و سالن تنیس روی میز در خراسان‌رضوی برطرف شود

رئیس هیئت تنیس روی میز خراسان‌رضوی گفت: امیدواریم تا با کمک مسئولان کمبود میز و سالن تنیس روی میز در خراسان‌رضوی برطرف شود.

کمبود میز و سالن تنیس روی میز در خراسان‌رضوی برطرف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مجید رفائی‌افشار بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال از سوی هیئت تنیس توجه ویژه به رده سنی پایه با هدف ارتقای سطح ورزش تنیس روی میز در بین نونهالان و نوجوانان فعال در این رشته در هر دو بخش بانوان و آقایان برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: در سال 92 همچون سال گذشته کلاس‌های آموزشی ویژه مربیان و داوران برگزار می‌شود تا در این زمینه با تربیت مربیان به موفقیت دست یابیم.

رئیس هیئت تنیس روی میز خراسان‌رضوی با بیان اینکه این هیئت یکی از فعال‌ترین هیئت‌های خراسان‌رضوی است، عنوان کرد: در سال 92 نیز همانند سال‌های گذشته روند فعالیت‌ها و کسب موفقیت‌های گوناگون با برگزاری مسابقات هفتگی در تمام طول سال ادامه می‌یابد.

وی با اشاره به حضور پررنگ بانوان پینگ پنگ باز استان در رقابت‌های مختلف کشوری در سال 91، گفت: کسب مقام نخست در رده نونهالان، مقام سوم در رده سنی نوجوانان و کسب مقام دوم از سوی جوانان استان از جمله این موفقیت‌ها است.

رفائی‌افشار افزود: حضور دو داور، یک مربی و یک ورزشکار از خراسان‌رضوی در مسابقات بین‌المللی نیز از دیگر دستاوردهای ورزش تنیس روی میز خراسان‌رضوی در سال گذشته است.

وی درباره عمومی کردن هر چه بیشتر این رشته ورزشی برای کشف استعدادها، گفت: در ارتباط با عمومی شدن ورزش تنیس با اداره کل آموزش و پرورش و همچنین شهرداری مشهد رایزنی‌هایی صورت گرفته تا هیئت در صورت توافق، مربیان مجرب خود را به منظور آموزش صحیح علاقه‌مندان در اختیار این دو سازمان قرار دهد.

رئیس هیئت تنیس روی میز خراسان‌رضوی تصریح کرد: در سال جدید مطابق با تقویم ورزشی فدراسیون تنیس روی میز و با تمام قدرت در مسابقات داخلی و خارجی شرکت می‌کنیم.

وی با اشاره به کمبود میز و سالن مناسب این رشته ورزشی در خراسان‌رضوی گفت: امیدواریم قول مسئولان در این زمینه عملی شود تا زمینه موفقیت‌های بیشتر پینگ‌پنگ‌بازان خراسان‌رضوی در رقابت‌های مختلف فراهم شود.

انتهای پیام/70001/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول