اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طبق سایت فدراسیون تنیس روی میز جهانی

تنیسور قزوینی 42 پله در رنکینگ جهانی صعود کرد

طبق سایت فدراسیون تنیس روی میز جهانی تنیسور قزوینی 42 پله در رنکینگ جهانی صعود کرد.

تنیسور قزوینی 42 پله در رنکینگ جهانی صعود کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سایت فدراسیون جهانی تنیس روی میز کشورمان رده‌بندی ماه آوریل راکت به دستان جهان را اعلام کرد که در راستای آن حمیدرضا طاهرخانی تنیسور شایسته استان قزوین با 42 پله صعود نسبت به ماه قبل در مکان 642 جهان قرار گرفت.

این انتخاب بدون شک از رشد و پیشرفت ورزشی این تنیسور ارزنده استان قزوین حکایت می‌کند به طوری که طاهرخانی در جریان رقابت‌های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز بزرگسالان کشورمان که سال گذشته با حضور 10 تنیسور برتر ایران در تهران برگزار شد، موفق شد با کسب نشان سومی برای نخستین بار در طول تاریخ قزوین به عضویت تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی فرانسه در آید.

این پینگ‌پنگ‌ باز جوان قزوینی با استفاده از روحیه و انگیزه بالای خود و با بهره بردن از تکنیک‌های فردی و تلاش و پشتکاری مثال‌زدنی یکی یکی موانع را کنار زد و توانست در میان بزرگان تنیس روی میز کشورمان از جمله نوشاد عالمیان یکی از مسافران تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در مسابقات جهانی باشد.

صعود طاهرخانی در رنکینگ جهانی فدراسیون جهانی تنیس روی میز، به طور یقین با توجه به درخشش در مسابقات انتخابی تیم ملی و رقابت‌های قهرمانی کشور و همچنین کسب عنوان سومی در مسابقات بین‌المللی جام فجر صورت گرفته است.

طاهرخانی با استفاده از غیرت و تعصبی مثال زدنی و همتی بلند توانست در جریان رقابت‌های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان خوش بدرخشد و همین امر موجب شد تا وی بتواند به عنوان یک ورزشکار با تکنیک و با اخلاق به عنوان نماینده کشورمان در رقابت‌های جهانی تنیس روی میز حاضر شود.

به طور قطع حمیدرضا طاهرخانی که این روزها آخرین مراحل اردوی آمادگی خود را زیر نظر مربیان تیم ملی کشورمان برگزار می‌کند، در سودای این به سر می‌برد که بتواند با انجام تمرینات فشرده و منظم حضوری پر قدرت را از خود در مسابقات جهانی فرانسه بر جای بگذارد و از این فرصت به دست آمده به بهترین شکل ممکن استفاده کند.

حضور در مسابقات جهانی آن هم در رشته انفرادی تنیس روی میز بدون شک افتخاری بزرگ برای ورزش استان قزوین محسوب می‌شود و جا دارد که طاهرخانی با پشتوانه عالی که از خود تا حال به نمایش گذاشته است، از این موقعیت نهایت استفاده را ببرد و موج تازه‌ای را در تاریخ تنیس روی میز کشورمان ایجاد کند.

گرچه انتظارها از این چهره جوان و تنیسور ارزنده قزوینی زیاد نیست و به طور قطع همین حضور شایسته طاهرخانی در رقابت‌های جهانی فرانسه به خودی خود یک موفقیت ارزشمند برای جامعه ورزشی این رشته ورزشی در سطح استان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/77004/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول