اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تنیس همدان:

افتتاح آکادمی تنیس باعث شکوفایی استعداد همدان می‌شود

رئیس هیئت تنیس همدان گفت: افتتاح نخستین آکادمی تنیس در همدان باعث ایجاد انگیزه و کشف استعدادهای تنیس در استان در سنین پایه خواهد شد.

افتتاح آکادمی تنیس باعث شکوفایی استعداد همدان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سید عادل برقعی در اواخر سال 91 در یک انتخابات تک‌کاندیداتوری با کسب بیشترین آرا به عنوان رئیس هیئت تنیس همدان انتخاب شد.

برقعی 32 ساله به عنوان یکی از جوان‌ترین رؤسای هیئت‌های تنیس در 31 استان لقب گرفته که برای رشد و توسعه این رشته مفرح در استان همدان می‌تواند منشأ ایجاد حرکت خوبی باشد.

با نزدیک شدن به مراحل پایان ساخت و تجهیز نخستین آکادمی تنیس استان همدان فرصتی دست داد تا با این رئیس جوان و خوش‌آتیه همدان به گفت‌وگو بنشینیم.

فارس: در مورد ساخت و بهره‌برداری آکادمی تنیس همدان توضیح بفرمایید؟

برقعی: برای نخستین بار با حمایت و ورود بخش خصوصی و مشارکت و همکاری بسیار نزدیک مدیریت ورزش همدان شاهد ساخت و تکمیل و تجهیز آکادمی تنیس در استان همدان هستیم که برای رشد و توسعه این رشته قطعاً مفید خواهد بود.

فارس: آورده مدیریت ورزش و بخش خصوصی در ساخت و ایجاد این آکادمی چه میزان بوده است؟

برقعی: جا دارد از حمایت‌های ویژه مدیر کل ورزش و جوانان استان تشکر کنم که با در اختیار گذاشت یک قطعه زمین مناسب در استادیوم سعیدیه همدان انگیزه خوبی برای ساخت این آکادمی ایجاد کردند و با مشارکت بخش خصوصی تمام هزینه‌های ساخت، تکمیل و تجهیز این محل بالغ بر 700 میلیون ریال پرداخته شده است.

فارس: در مورد مشخصات فنی این آکادمی توضیحات بیشتری داشته باشید؟

این آکادمی به صورت رو باز شامل یک زمین تنیس 650 متر مربعی استاندارد، محل استراحت بازیکنان، رختکن، دفاتر اداری که برای کلاس‌های آموزشی استفاده می‌گیرد، جایگاه تماشاگران و همچنین یک زمین آموزش مینی تنیس خواهد بود که برای آموزش سنین پایه مهیا و آماده می‌شود.

فارس: این آکادمی برای آموزش چه سنین در نظر گرفته شده است؟

برقعی: بر اساس تأکید فدراسیون جهانی تنیس بر آموزش تنیس در سنین پایه طرحی به نام آموزش برای سنین زیر 10 سال توسط سید امیر برقعی تدریس و تجربه شده و وی به عنوان متولی این اقدام در همدان پیگیری لازم را برای ایجاد مدارس تنیس به صورت کاملاً حرفه‌ای دنبال خواهد کرد.

فارس: این مدارس تنیس از چه تاریخی و به چه شکلی آغاز به کار خواهند کرد؟

برقعی: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و همچنین هماهنگی‌هایی که با معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش استان انجام شده بعد از آغاز به کار رسمی آکادمی مربیان زبده هیئت با حضور در مدارس با وسایل کمک آموزشی به آموزش مینی تنیس در بین دانش‌آموزان مقطع ابتدایی و زیر 10 سال خواهند پرداخت و از این طریق بازیکنان علاقه‌مند و مستعد را شناسایی خواهند کرد تا برای ترم تابستانی مدارس تنیس در آکادمی معرفی شوند.

فارس: پیش‌بینی می‌شود در فاز اول اجرای این طرح آموزشی چند نفر جذب این رشته شوند؟

برقعی: با توجه به مفرح بودن این رشته و شروع از سنین پایه و زیر 10 سال فرصتی مناسبی است تا به صورت اصولی و حرفه‌ای برای آموزش دانش‌آموزان و نونهالان و نوجوانان اقدامات خوبی را انجام دهیم که امیدواریم در پایان نخستین دوره این مدارس استعدادهای خوبی را معرفی و شناسایی کنیم.

با ساخت و افتتاح این آکادمی یک شروع خوب برای اقدامات بزرگتر انجام دادیم و قطعاً این یک خیز برای پرش بلندتر است که همه دست‌اندرکاران تنیس همدان در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/89020/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول