اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن تیم هندبال سپاهان:

سپاهان قلب تپنده هندبال کشور است/ به فکر نفس‌های سپاهان باشید

بازیکن تیم هندبال سپاهان گفت: در صورتی‌که هندبال سپاهان نابود شود هندبال کشور نیز نابود می‌شود.

سپاهان قلب تپنده هندبال کشور است/ به فکر نفس‌های سپاهان باشید

سید مصطفی ساداتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: درست است که تیم هندبال سپاهان در حال حاضر فعالیتی ندارد اما بازیکنان تیم به جز آنهایی که در اردوی تیم ملی هستند تمرینات خودشان را برای حفظ آمادگی انجام می‌دهند.

وی در مورد کنار گذاشته شدن تیم هندبال سپاهان از رقابت‌های لیگ برتر اضافه کرد: 13 سال است که این تیم هندبال سپاهان قهرمان کشور می‌شد و با تمام این افتخارات کسب شده فدراسیون نباید اجازه دهد که چنین تیمی با این سوابق منحل بشود.

بازیکن تیم هندبال سپاهان با بیان اینکه هندبال سپاهان تنها تیمی است که از مدارس هندبال برای رشد، استعدادیابی و پرورش نخبه‌های این رشته در اصفهان استفاده می‌کند ادامه داد: شاید تیم‌های سبزوار، مشهد یا کرمان تیم‌های خوبی باشند اما هیچ‌یک از این تیم‌ها سوابق و عملکردی که سپاهان داشته است را ندارند.

وی با بیان اینکه مدیرعامل باشگاه سپاهان  14 سال رئیس فدراسیون هندبال بود افزود: علیرضا رحیمی با چنین سوابق و عملکردی به هیچ عنوان نباید اجازه انحلال این تیم را بدهد.

ساداتی با بیان اینکه بازیکنان تیم ما حرفه‌ای هستند اضافه کرد: در صورتی‌که لیگ هندبال آغاز شود بازیکنان تیم آماده حضور در این رقابت‌ها هستند و از لحاظ بدنی مشکلی ندارند.

وی همچنین با اشاره به اینکه امیدوارم هر چه سریع‌تر تکلیف این تیم مشخص شود، گفت: درخواستی که از مسئولان تیم و فدراسیون هندبال داریم این است که هر چه سریع‌تر فکری به حال ما بکنند تا باز هم در رقابت‌های لیگ حضور پیدا کنیم چرا که نابودی هندبال سپاهان منجر به نابودی هندبال کل کشور می‌شود.

انتهای پیام/63020/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول