اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با درخشش در رقابت‌های قهرمانی کشور

7 دختر هندبالیست قمی ملی پوش شدند

هفت دختر هندبالیست قمی با درخشش در پیکارهای هندبال قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور به تیم ملی دعوت شدند.

7 دختر هندبالیست قمی ملی پوش شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کمتر از یک ماه قبل هیئت هندبال استان قم میزبان پیکارهای هندبال قهرمانی دختران رده سنی نوجوانان کشور بود و هندبالیست‌های قمی با وجود عدم قرار گرفتن در بین تیم‌های برتر، نظر مساعد کادر فنی تیم ملی هندبال دختران نوجوان کشورمان را به خود جلب کردند.

این جلب نظر موجب شد تا سرمربی صربستانی تیم ملی هندبال دختران نوجوان کشورمان هفت هندبالیست از بین اعضای تیم هندبال دختران نوجوان استان قم را به تیم ملی دعوت کند تا با حضور دیگر ملی پوشان دعوت شده در کنار هندبالیست‌های قمی، اردوی تیم ملی برگزار شود.

سال 1392 یکی از سال‌های پرکار هندبال کشورمان است و تیم‌های ملی هندبال در رده‌های سنی مختلف خود را آماده اعزام به پیکارهای برون مرزی می‌کنند تا این رشته ورزشی توپی سال موفقی را در عرصه رقابت‌های بین‌المللی، آسیایی و جهانی سپری کند.

حضور تیم هندبال دختران نوجوان در مسابقات آسیایی

در این بین تیم ملی هندبال دختران کشورمان در رده سنی نوجوانان که پشتوانه تیم ملی بزرگسالان به شمار می‌رود، به شدت مورد توجه فدراسیون هندبال است تا در رقابت‌های قهرمانی آسیا درخشش داشته و حتی جواز حضور در مسابقات جهانی را به دست آورد.

دختران هندبالیست کشورمان در رده باشگاهی در اسفند ماه رقابت‌های خود در چارچوب مسابقات قهرمانی کشور را به میزبانی هیئت هندبال استان قم برگزار کردند که سرانجام این دختران هندبالیست تهرانی بودند که عنوان قهرمانی را کسب کردند.

از بین تیم‌هایی که در مسابقات هندبال قهرمانی دختران کشور در قم با یکدیگر به رقابت پرداختند، سرمربی صربستانی تیم ملی 26 بازیکن مورد نظر خود را به اردوی آماده‌سازی تیم ملی نوجوانان دعوت کرده است که در این بین قم بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است.

درخشش هفت هندبالیست قمی در مسابقات قهرمانی کشور

الناز قاسمی، زهرا شکوهی‌راد، زهرا خوش لهجه، فاطمه رادصفت، مرضیه افشاری، فاطمه عزیزی و مهدیه کرمانی هفت دختر آینده‌دار و توانای هندبال قم در رده سنی نوجوانان هستند که با درخشش در پیکارهای قهرمانی کشور حالا فرصت حضور در تیم ملی را به دست آورده‌اند.

این در حالی است که دختران هندبالیست قمی در کنار 19 ملی پوش دیگر که به تیم ملی هندبال دعوت شده‌اند، هم‌اکنون در تهران در اردوی آماده‌سازی به سر می‌برند تا بعد از برگزاری نخستین مرحله این اردو، سرمربی صربستانی تیم ملی شناخت بیشتری نسبت به ملی پوشان نوجوان پیدا کند.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول