اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل گردشگری مازندران:

مازندران مقصد گردشگران آلمانی می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: مازندران مقصد گردشگران آلمانی می‌شود.

مازندران مقصد گردشگران آلمانی می‌شود

سیف‌الله فرزانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: به گفته هیئت اعزامی از دانشگاه مونیخ، مازندران آنقدر ظرفیت دارد که در صورت تبلیغات و اطلاع‌رسانی درست در سطح ملی به زودی مقصد گردشگران آلمانی شود.

وی افزود: این هیئت آلمانی با بازدید از شرق استان از ساری تا بهشهر و حضور در سمینار یک روزه موزه ملی ایران، روز گذشته ایران را به مقصد آلمان ترک کردند.

این مسئول گفت: در کنار ظرفیت‌های فرهنگی و تاریخی استان ساحل ماسه‌ای مازندران، تنوع زیستی و جانوری جنگل‌های هیرکانی به ویژه حشرات خاصی که زیست می‌کنند از جمله علاقه‌مندی‌هایی است که می‌تواند برای گردشگران آلمانی جالب توجه باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران خاطرنشان کرد: نقاط بکر مازندران و ظرفیت‌های شناخته نشده این استان که برای گردشگران داخلی چندان قابل توجه نیست در واقع مقصد سفر توریسم خارجی است.

وی گفت: با ورود هر توریسم رونق اقتصادی منطقه بیشتر با سلیقه‌ها و شاخه‌های مختلف گردشگری و نحوه اجرای آن در کشور مطابق با شرایط بومی و ملی آشنا شده و به سمت صنعتی شدن گردشگری حرکت می‌کنیم.

فرزانه تاکید کرد: اکنون این استان به عنوان مقصد سفر کشور تثبیت شده است و ظرفیت اقامت و پذیرایی در آن نیز در حال حاضر در شرایط مطلوب قرار دارد و این نشان می‌دهد در جذب گردشگر تقریبا موفق بودیم.

وی یادآور شد: پس از این نیز باید تمام برنامه‌ریزی‌ها به سمت مشتری‌مداری باشد تا سال‌های آینده نیز شاهد روی آوردن گردشگران به این استان باشیم.

انتهای پیام/2296/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول