اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست

سیستم فیلترپرسی پتروشیمی منطقه ویژه ماهشهر به بهره‌برداری رسید

سیستم فیلترپرسی پتروشیمی منطقه ویژه ماهشهر دقایقی پیش با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به بهره‌برداری رسید.

سیستم فیلترپرسی پتروشیمی منطقه ویژه ماهشهر به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، سیستم فیلترپرسی پتروشیمی منطقه ویژه ماهشهر دقایقی پیش با حضور محمدجواد محمدی‏زاده، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به بهره‌برداری رسید.

برای خرید دستگاه و تجهیزات این پروژه اعتباری بالغ بر 103 میلیارد ریال، برای تامین زیرساخت‌ها و پمپاژ افزون بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال و برای تامین تانک‌های بتنی و سرویس‌های مربوطه این سیستم اعتباری بیش از 400 میلیارد ریال برآورد و هزینه شده است.

این پروژه حدود 20 هزار نفر در ساعت و بالغ بر یک‌میلیارد ریال هزینه نیروی انسانی در بر داشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، محمدی‌زاده در سفر امروز خود دو پروژه مجتمع فرهنگی ـ تفریحی خلیج فارس بندر امام با اعتباری افزون بر 186 میلیارد و 450 میلیون ریال و ایستگاه سنجش آلودگی هوا مستقر در شهرداری بندر امام با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 70 میلیون ریال را افتتاح کرد.

وی همچنین افتتاح دیگر طرح‌ها نظیر سیستم پسماندسوز غدیر و سیستم پسماندسوز سایت یک منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر را در دستور کار قرار داده است.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست بهره‌برداری از پارک ساحلی بندر امام و سیستم تفکیک زباله‌های شهرستان آبادان را در برنامه‌های امروز خود دارد.

انتهای پیام/72001/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول