اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ائمه جمعه سوادکوه:

سپاه برآمده از متن انقلاب اسلامی است

ائمه جمعه سوادکوه با اشاره به سالروز تشکیل سپاه پاسداران، تاسیس سپاه به فرمان امام راحل را برآمده از متن انقلاب اسلامی توصیف کردند.

سپاه برآمده از متن انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، تشکیل سپاه پاسداران با فرمان امام راحل در راستای تقویت بنیان‌های نظام نوپای اسلامی بوده است و تلاش‌های آن موجب تقویت آرمان‌ها و اصول انقلاب اسلامی را فراهم کرده است.

تقدیم حدود 230 شهید بسیجی و سپاهی در شهرستان سوادکوه بیانگر تلاش متعهدانه سپاه پاسداران در دفاع از انقلاب اسلامی است.

ائمه جمعه شهرهای شیرگاه، زیراب و پل سفید در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه به بیان فلسفه وجودی سپاه پاسداران و اقدامات آن پرداخته‌اند.

تخریب چهره سپاه، گناه نابخشودنی است

حجت الاسلام محمد مهدوی امام جمعه شیرگاه با اشاره به سالروز تشکیل سپاه پاسداران به فرمان امام خمینی (ره)، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش تعیین‌کننده‌ای در دفع حمله ایادی استکبار و شرارت گروه‌های مختلف در کشور داشت.

امام جمعه شیرگاه به برخی از خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: دفع شرارت‌های گروهک‌ها در کردستان، گنبد و خوزستان، دفع تجاوز عراق، حفظ شخصیت‌های نظام برخی از خدمات آن به نظام اسلامی بوده است.

وی به لزوم قدردانی از تلاش‌های سپاه پاسداران اشاره کرد و یادآور شد: تخریب چهره مقدس سپاه، گناه نابخشودنی است.

سپاه پاسداران برآمده از بطن انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام محمد زمان رضایی امام جمعه زیراب با اشاره به دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران شجره طیبه‌ای است که به فرمان حضرت امام تشکیل شده است و برآمده از بطن انقلاب است.

امام جمعه زیراب به جمله امام راحل درباره سپاه پاسداران اشاره کرد و افزود: به بیان امام خمینی (ره)، اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

وی به جانفشانی‌های سپاه پاسداران اشاره کرد و یادآور شد: سپاهیان با جانفشانی و از خودگذشتگی خود، حماسه‌های جاوید از خود بر جا گذاشتند و خیل عظیمی از این دلاورمردان، در راه حق و دفاع از حریم شریعت به شهادت رسیدند.

سپاه، امتحانات خوبی را برای خدمت به نظام اسلامی پس داده است

حجت‌الاسلام احمد قربانی امام جمعه پل سفید با تاکید بر اینکه تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از برکات نظام بوده است، بیان کرد: دستور امام راحل برای تشکیل سپاه از نخستین اقدامات بعد از انقلاب بوده است.

امام جمعه پل سفید گفت: سپاه پاسداران اولین لشکر بعد از انقلاب اسلامی بود و امتحانات خوبی را در طول حیات خود پس داده است.

انتهای پیام/86015/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول