اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان:

تلاش برای حفظ دستاوردهای نظام مهم‌ترین وظیفه حزب موتلفه است

دبیر حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: حزب موتلفه اسلامی یک تشکل سیاسی ریشه‌دار در نظام جمهوری اسلامی است که تلاش برای حفظ نظام و دستاوردهای آن از جمله وظایف این تشکیلات است.

تلاش برای حفظ دستاوردهای نظام مهم‌ترین وظیفه حزب موتلفه است

غلام‌محمد طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه استان سیستان و بلوچستان اقتدار و عظمت خود را تاکنون با حضور فعال در عرصه‌های مختلف به ویژه سیاسی به رخ جهانیان کشانده‌اند و با حضور حداکثری و انتخاب افراد اصلح وشایسته حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری را محقق می‌کنند.

وی افزود: حزب موتلفه اسلامی یک تشکل سیاسی ریشه دار در نظام جمهوری اسلامی ایران است و همواره مورد تایید بزرگان نظام بوده و اطاعت از رهبری، تلاش برای حفظ نظام و دستاوردهای آن از جمله وظایف این تشکیلات است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: فعالیت در زمان انتخابات یکی از وظایف ذاتی این حزب است که حول دو محور تلاش برای معرفی کاندیدای اصلح به مردم و تلاش برای حضور گسترده و پر شور مردم در صحنه انتخابات متمرکز می‌شود.

طاهری همچنین درباره برنامه‌های در دست اقدام حزب موتلفه گفت: فعالیت حزب موتلفه در استان فعلا متمرکز بر انتخابات شوراها است ما تمام تلاش خود را بکار بسته‌ایم تا با همکاری و همفکری سایر تشکل‌های سیاسی و گروه‌های اجتماعی از جمله روحانیت، دانشگاهیان ، معتمدین و ریش سفیدان و افراد صاحب نظر فارغ از هر گونه تعصبات قومی، مذهبی، سیاسی یک تیم قوی و کارآمد متشکل از افراد متخصص، متعهد و با تجربه مورد نیاز شورا را شناسایی و به مردم عزیز معرفی کنیم.

این مسئول متذکر شد: تکلیف امسال ما خلق حماسه سیاسی فراتر از گذشته است حزب موتلفه اسلامی استان در بحث انتخابات شورا هیچگونه لیست واحدی متشکل از اعضا حزب جهت حضور در انتخابات شورا نخواهد داشت و تمام تلاش خود را دلسوزانه برای شناسایی و معرفی افراد شایسته، متخصص و متعهد برای خدمت به مردم بکار بسته است  حال ممکن است این افراد از هر قوم ، مذهب، جناح و گروهی باشند.

انتهای پیام/75005/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول