اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز:

118 هیئت بانوان در کرج فعال است

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: 118 هیئت بانوان در کرج فعال است.

118 هیئت بانوان در کرج فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام و المسلمین سیدعباس مسعودی ظهر امروز در مراسم تجلیل از هیئت‌های مذهبی بانوان در کرج اظهار داشت: بانوان نقش اساسی را در توسعه امور فرهنگی و مذهبی دارند لذا با فعال شدن هیئت‌های بانوان نقش آنان بیش از گذشته در این امور پررنگ شده است.

وی ادامه داد: استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بانوان در زمینه ترویج امور فرهنگی و دینی نیز یکی از برنامه‌های تبلیغات اسلامی است.

این مسئول با بیان این که این هیئت‌ها به صورت مستمر در تمام سال به ویژه ایام سوگواری سالار شهیدان و بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا ( س) فعال هستند افزود: بانوان علاقمندان بسیاری برای حضور در این هیئت‌ها هستند، ‌لذا براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسعه و افزایش هیئت‌های بانوان مد نظر ما در این استان قرار دارد.

وی بیان کرد: هیئت‌های مذهبی بانوان یکی از مکان‌های حساس برای اشاعه فرهنگ دینی بوده چرا که بانوان اساس خانواده اسلامی هستند.

وی همچنین با تاکید بر بهره‌مندی از مبلغان آگاه در هیئت‌های مذهبی گفت: استفاده از مبلغ‌های سنتی در هیئت‌ها که آگاهی لازم درخصوص مسایل دینی را ندارند، علاوه بر ایجاد وهن در دین مبین اسلام و شیعه، باعث تضعیف و خدشه وارد شدن به مباحث دینی و اعتقادی مخاطبان می‌شود.

انتهای پیام/2302/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول