اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از دوم اردیبهشت تا پانزدهم خرداد ماه سال جاری صورت می‌گیرد

ثبت‌نام چهارمین دوره تربیت مدرس نماز در قم

کارشناس مسئول آموزش مرکز تخصصی نماز از ثبت‌نام چهارمین دوره تربیت مدرس نماز از دوم اردیبهشت تا پانزدهم خرداد ماه سال جاری در قم خبر داد.

ثبت‌نام چهارمین دوره تربیت مدرس نماز در قم

حجت‌الاسلام حمدالله حقیقی‌پیام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برگزاری چهارمین دوره آموزشی، پژوهشی و مهارتی با عنوان تربیت مدرس نماز اظهار کرد: آیات و روایات نماز، آثار و اسرار نماز، مباحث خانواده و نماز، شیوه‌های دعوت به نماز و پاسخگویی به سؤالات پیرامون نماز از جمله موضوعات این دوره محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: افراد علاقه‌مند به شرکت در این دوره باید سطح دو حوزه را به پایان رسانده و دارای حداکثر سن 35 سال باشند.

کارشناس مسئول آموزش مرکز تخصصی نماز عنوان داشت: دوره تربیت مدرس نماز در قالب دو ترم و هر ترم 12 واحد از ابتدای مهر سال جاری برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: 40 نفر از افراد ثبت‌نام کننده پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه پذیرش می‌شوند و در پایان به آنها گواهی پایان دوره اعطا می‌شود.

حقیقی‌پیام با بیان اینکه تاکنون 120 نفر از دوره تربیت مدرس نماز فارغ‌التحصیل شده‌اند یادآور شد: دوره تربیت مدرس نماز با هدف تربیت پژوهشگر در عرصه معارف نماز برگزار می‌شود تا فارغ‌التحصیلان این دوره بتوانند در بخش‌های مختلف این حوزه به تدریس بپردازند.

وی به برگزاری دوره‌هایی در شهرهای مختلف اشاره کرد و گفت: طرح معراج و مفتاح در شهرهای مختلف برگزار می‌شود که از استادان، مبلغان و فارغ‌التحصیلان دوره تربیت مدرس معارف نماز برای برگزاری این دوره‌ها استفاده خواهد شد.

کارشناس مسئول آموزش مرکز تخصصی نماز خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این دوره از دوم اردیبهشت تا 15 خرداد فرصت دارند از ساعت 10 تا 13 هر روز برای تکمیل فرم ثبت‌نام و تحویل مدارک به خیابان شهدا، انتهای کوچه 22 (آمار)، ساختمان ستاد اقامه نماز، طبقه اول، مرکز تخصصی نماز مراجعه کنند.

افراد علاقه‌مند برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن 7740732 -0251 تماس حاصل کرده یا به پایگاه اطلاع‌رسانی www.namazportal.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/78003/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول