اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زاهدان و استاندار سیستان و بلوچستان طی نامه‌ای به محضر مقام معظم رهبری:

مردم سیستان و بلوچستان نماز شکر به جای آوردند

امام جمعه زاهدان و استاندار سیستان و بلوچستان در نامه مشترکی به محضر مقام معظم رهبری اعلام کردند: مردم سیستان و بلوچستان به پاس عنایت پروردگار متعال در زلزله 7.7 ریشتری سراوان نماز شکر به جای آوردند.

مردم سیستان و بلوچستان نماز شکر به جای آوردند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، در این نامه آمده است: به استحضار مقام عظمای ولایت می‌رسانیم همان‌طور که در جریان امور هستید بزرگ‌ترین زلزله نیم قرن اخیر با شدت 7.7 ریشتر در استان سیستان و بلوچستان رخ داد و تصور و برداشت اولیه همه جهانیان و رسانه‌ها این بود که در اثر این زلزله تعداد زیادی از مردم منطقه زلزله‌زده زخمی و کشته شده باشند و خسارات زیادی در استان سیستان و بلوچستان به وجود آمده باشد.

این نامه حاکی است: اما الطاف بیکران خداوند منان شامل حال مردم مستضعف این منطقه شد و با عنایت پروردگار متعال همه چیز به گونه‌ای معجزه‌آسا و باورنکردنی رقم خورد و کمترین تلفات انسانی و خسارات مادی به وقوع پیوست.

حال مردم مؤمن و ولایت‌مدار استان سیستان و بلوچستان به پاس شکرانه این لطف بزرگ الهی بر آن هستند که پس از نمازجمعه، نماز شکر را به وسعت بزرگ‌ترین استان کشور اقامه کنند.

اینجانبان عباسعلی سلیمانی و حاتم نارویی وظیفه خود می‌دانیم که مراتب این شکرگزاری را به استحضار مقام عظمای ولایت برسانیم تا در پرتو دعای خیر حضرتعالی این شکرانه آسمانی برگزار شود.

انتهای پیام/75002/ق/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول