اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان ششمین روز از ثبت‌نام شوراهای شهر و روستا

261 نفر در گچساران کاندیدای شورای شهر و روستا شدند

تا پایان ششمین روز ثبت‌نام شوراهای شهر و روستا در گچساران و یک روز مانده به پایان مهلت ثبت‌نام، 261 نفر در این شهرستان کاندیدای حضور در این رقابت سیاسی شدند.

261 نفر در گچساران کاندیدای شورای شهر و روستا شدند

فرماندار گچساران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران با بیان اینکه شورا نماینده و پل ارتباطی میان مردم و مسئولان است، اظهار داشت: در دین مبین اسلام بنا بر اهمیت و اثرگذاری مشورت و شورا تأکید زیادی بر مشورت در انجام امور مختلف شده است.

محمد شفیعی ادامه داد: تا جایی که خداوند یکی از سوره‌های قرآن را به نام شورا نازل کرده است.

وی انتخابات را نماد رشد و بلوغ سیاسی ملت ایران عنوان کرد و افزود: امسال نیز همانند سال‌های گذشته ملت آگاه و تیزبین ایران اسلامی با حضور در انتخابات، تلاش‌های دشمنان انقلاب را به مشتی ویران‌کننده تبدیل و آن را بر دهان این یاوه‌گویان خواهند کوبید.

68 نفر در حوزه شهری و 193 نفر در حوزه روستایی کاندیدای شورا شده‌اند

شفیعی با اشاره به انتخابات شوراهای شهر و روستا در گچساران تصریح کرد: تا پایان وقت اداری ششمین روز ثبت‌نام شوراهای شهر و روستا در این شهرستان افزون بر 261 نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

فرماندار گچساران ادامه داد: از این تعداد، 68 نفر در حوزه شورای شهری و 193 نفر نیز در حوزه شورای روستایی ثبت‌نام کرده‌اند.

شفیعی تعداد روستاهای دارای شرایط شورای روستایی را 57 روستا عنوان کرد و گفت: از این تعداد، 54 محل به روستاهای گچساران و سه شعبه نیز به عشایر این شهرستان اختصاص دارد.

وی تصریح کرد: 69 شعبه در روستاهای گچساران به أخذ رأی اختصاص یافته که در این تعداد شعبه، 207 صندوق أخذ رأی برای انتخابات سه‌گانه ریاست جمهوری، خبرگان رهبری و شورا در نظر گرفته شده است.

گفتنی است، انتخابات شورای شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در سراسر کشور و مجلس خبرگان در استان‌‌های کهگیلویه و بویراحمد و آذربایجان در 24 خردادماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/82014/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول