اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره «خلخال در آیینه رسانه‌ها» مطرح شد

انتقاد شدید نماینده خلخال از مدیران استانی اردبیل

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی از مدیران صنعت، معدن و تجارت، صدا و سیما و میراث فرهنگی در بی‌توجهی به جنوب استان اردبیل به شدت انتقاد کرد.

انتقاد شدید نماینده خلخال از مدیران استانی اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل جعفری بنه خلخال پیش از ظهر امروز در همایش «خلخال در آیینه رسانه‌ها» به نامگذاری امسال به نام حماسه سیاسی و اقتصادی اشاره کرد و اظهار داشت: در این سال مشارکت مردم و حضور حداکثری آنها تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی و بیش از هر زمان دیگر به اقتدار ملی کمک خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت بالای مردم نه تنها گره‌های مشکلات را می‌گشاید بلکه سبب می‌شود تا روحیه حماسی ملت، خلق افتخارات بزرگ در جبهه‌های مختلف فراهم آید.

عضو مجمع نمایندگان استان، تحریم بانک مرکزی و صنعت نفت ایران را از سوی استکبار جهانی بی‌نتیجه توصیف کرد و یادآور شد: این بهترین فرصت برای مردم و به ویژه رسانه‌هاست تا توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران را بهتر بشناسند و به دنیا معرفی کنند.

جعفری بنه خلخال گفت: این ساده‌لوحانه است که فکر کنیم دشمن امسال تنها تیر خود را به سمت انتخابات دراز کرده است بلکه در نحوه اقتصادی آنها تیرهای زهر‌آلودی را علیه جمهوری اسلامی ایران پرتاب می‌کنند که اگر مراقبت نکنیم ممکن است در دام بی‌تدبیری‌ها گرفتار آییم.

تاکید دولت و مجلس بر اقتصاد بدون نفت است

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: در حالی مجلس لایحه بودجه سال 92 را بررسی می‌کند که تاکید ما بر اقتصاد بدون نفت است چرا که خام‌فروشی بدترین ضربه را به نظام اقتصادی ما وارد می‌کند.

این نماینده مجلس بیان داشت: ما اگر نفت‌مان را به شکل فرآوری شده در بخش پتروشیمی و پالایشگاهی بفروشیم همه تحریم‌های دشمن بی‌ثمر بوده و دنیا بیش از گذشته به عظمت اقتصادی ایران معترف خواهد بود.

جعفری بنه خلخال افزود: نگاه ما به اقتصاد بدون فروش نفت خام نگاه عالمانه‌ای است که می‌تواند کشورمان را از گردنه‌های سخت تحریم و تهدید در امان نگه دارد.

وی تصریح کرد: ما به جای خام فروشی نفت باید تکیه‌مان به کشاورزی، باغداری، دامپروری و صنعت توریسم باشد چرا که در این زمینه استعداد فراوانی را داریم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: جنوب استان از توانمندی بالقوه در زمینه‌های کشاورزی، معدنی و گردشگری برخوردار است که تاکنون بخش عظیمی از آنها نهفته مانده است.

جعفری بنه خلخال گفت: شهرستان خلخال از معادن غنی سنگ تراورتن و معادن سنگ و آهن بی‌نظیری برخوردار است که در سایه بها دادن به بخش خصوصی می‌توانیم از این ظرفیت‌ها بهره بگیریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود با انتقاد از برخی مدیران و مسئولان استان در بی‌توجهی به جنوب استان ابراز داشت: بنده باید از مدیرانی که نسبت به جنوب استان بی‌توجه هستند گلایه کنم در حالی که استاندار اردبیل نظر مساعدی به خلخال و کوثر دارد.

انتهای پیام/62001/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول