اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی سمینار تخصصی توسعه ایران:

فرمانداران و شهرداران برتر خراسان جنوبی از رئیس جمهور تندیس بلورین می‌گیرند

فرمانداران، شهرداران و شوراهای برتر خراسان جنوبی 21 اردیبهشت‌ماه سال جاری از رئیس جمهور تندیس بلورین می‌گیرند.

فرمانداران و شهرداران برتر خراسان جنوبی از رئیس جمهور تندیس بلورین می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی سمینار تخصصی توسعه ایران، محمدهادی صالحی اظهار کرد: نخستین سمینار دوسالانه توسعه ایران با همکاری سازمان‌های مدیریتی کشور و دانشگاه‌های سراسر کشور با محوریت مدیریت شهرسازی، مدیریت بحران، مدیریت شهر و الکترونیک و توسعه شهری اردیبهشت‌ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات پیش روی ایران به ویژه در بخش مدیریت بحران تصریح کرد: سرزمین ایران تماما روی کمربند زلزله قرار دارد و حوادث طبیعی اخیر به خوبی اثبات کرد که به هیچ وجه نمی‌توان منطقه‌ای از ایران را حتی اگر در مناطق کم ارتفاع جلگه‌ای یا کویری باشند از این کمربند استثنا کرد؛ بنابراین زنگ خطر و هوشیاری بیشتر به گوش می‌خورد تا نیاز به طرح علمی – کاربردی مباحث مدیریت بحران و مدیریت شهری احساس شود.

این مسئول ادامه داد: سمینار تخصصی توسعه ایران برای نخستین بار با تجمیع بی‌سابقه اساتید و دانشمندان فنون مدیریت از سراسر دانشگاه‌ها و مراکز علمی ایران، مجموعه علمی عظیمی را شامل جدیدترین نکات و راهکارهای مدیریت بحران، مدیریت شهری و مدیریت شهر الکترونیک راستای استفاده کاربردی و آسان مدیران تهیه کرده که به شرکت‌کنندگان در سمینار ارائه خواهد داد.

مدیر روابط عمومی سمینار تخصصی توسعه ایران همچنین با اشاره به بخش ارزیابی و داوری سمینار تصریح کرد: در آئین اختتامیه سمینار که با حضور وزرای دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود، برای تقدیر از مدیران شهری کشور پس از اعطای گواهینامه‌های معتبر سمینار به شرکت‌کنندگان، از فرمانداران، شهرداران و شوراهای برتر کشور که سهم کلیدی و بسزایی در فرآیندهای مدیریتی شهرهای ایران دارند، تجلیل و از دست ریاست‌جمهوری، تندیس بلورین و لوح یادبود به آنها اعطا می‌شود.

صالحی تاکید کرد: نخستین سمینار توسعه ایران اسلامی همراه با نخستین جشنواره ملی شوراها و شهرداری‌های سراسر کشور 21 اردیبهشت‌ماه سال جاری طی دو روز در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2248/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول