اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر گرگان:

همانند ایام شهادت ایام ولادت را نیز جدی بگیریم

عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: انتظار می‎رود همان طور که در شهادت‎ها سعی می‎شود مراسم‎ها با جدیت انجام شود در ایام ولادت ائمه نیز برنامه‎های شاد و پوشش مناسب شهری نیز جدی گرفته شود.

همانند ایام شهادت ایام ولادت را نیز جدی بگیریم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، فائزه عبدالهی پیش از ظهر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی شهر گرگان ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) اظهار داشت: انتظار این است که هم سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان هم کمیسیون فرهنگی شورا همان طور که در شهادت‎ها پررنگ ظاهر می‎شوند و اقداماتی را انجام می‎دهند در ایام ولادت نیز پررنگ باشند و پوشش شهری مناسبی را در سطح شهر شاهد باشیم.

فضای شهر در ولادت‎ها شادی لازم را ندارد

وی ادامه داد: احساس می‎شود فضای شهر ما در ولادت ائمه آن طور که باید شادی لازم را ندارد.

عبدالهی بیان کرد: در ایام شهادت ما و همه مردم سعی می‎کنیم با برگزاری مراسم‎های گوناگون در مسجد، تکیه و هیئت برنامه‎ها و اقداماتی را داشته باشیم اما ایام ولادت در سطح شهر بسیار کمرنگ دیده می‎شود و این امر بسیار مهمی است که باید جدی‌تر به آن پرداخت.

این عضو شورا اسلامی شهر گرگان اعلام کرد: درخواست من این است که سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان با برگزاری برنامه‎هایی به صورت محله‌محور که تاثیرهای بسیار بالایی را هم دارد در این ایام و با توجه به نزدیکی ولادت حضرت زهرا(س) این خلا مهم را پر کرده و شادی در ایام تولد را همانند عزاداری در ایام وفات جدی بگیرد.

دعوت از اساتید کشوری در برنامه‎ها و مراسم‎ها

عبداللهی تصریح کرد: یکی از برنامه‎هایی که از سازمان فرهنگی ورزشی خواسته بودیم این بود که در فصول مختلف از افراد صاحبنظر کشوری در موضوع‎های مختلف در مراسم‎های گوناگون دعوت کنند تا از نظرهای آنان در این برنامه‎ها استفاده شود.

وی افزود: خوشبختانه در سال گذشته یک سری اقدام‎هایی انجام شد و انتظار این است که در سال جاری نیز این اقدام‎ها با جدیت بیشتری انجام شود که با توجه به مناسبت‎های مختلف و حتی در روزهای غیر مناسبتی از اساتید و صاحب‎نظران در راستای مباحث مختلف شهری دعوت شود.

انتهای پیام/83004/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول