اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام پورمحمدی در شیروان:

مشکلات اقتصادی امروز محصول بی‌تدبیری‌هاست

یکی از نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی امروز محصول بی‌تدبیری‌هاست، گفت: حرکت در چارچوب برنامه می‌تواند این مشکل را برطرف کند.

مشکلات اقتصادی امروز محصول بی‌تدبیری‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی صبح امروز در جمع مردم این شهر در مسجد جامع اظهار کرد: نباید رئیس جمهور آینده نقاط ضعف رئیس جمهور قبلی را داشته باشد.

وی حضور پرشور مردم در انتخابات را تجلی حماسه سیاسی خواند و گفت: بی‌تردید با این مهم حماسه اقتصادی نیز رقم خواهد خورد.

حجت‌الاسلام پورمحمدی مهم‌ترین اولویت خود برای ریاست جمهوری را توجه به تولید دانست و گفت: توجه به این حوزه باعث رفع مشکلات اقتصادی و اشتغالزایی خواهد شد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه مشکلات اقتصادی که اکنون با آن مواجه بوده با تدبیر و برنامه‌ریزی قابل حل است، تصریح کرد: حرکت در چارچوب برنامه می‌تواند ما را از این وضعیت خارج کند.

به گفته وی اکنون وضعیت اقتصادی مردم خوب نبوده، با این وجود ابزارها و ظرفیت‌هایی در کشور وجود داشته که می‌توان مشکلات را برطرف کرد.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: بی‌تردید امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند توجه به مباحث اقتصادی و تولید بوده تا تلاش دشمنان برای به زانو در آوردن نظام اسلامی بی‌اثر شود.

حجت‌الاسلام پورمحمدی همچنین با اشاره به برنامه‌های خود برای ریاست جمهوری تصریح کرد: اخیراً ریز برنامه‌های من در خبرگزاری‌ها انتشار یافته که امیدواریم بر اساس چشم انداز نظام به این اولویت‌ها برسیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور اضافه کرد: برنامه‌های خود را در 18 عنوان و 158 اقدام تبیین کرده که مهم‌ترین آن توجه به حوزه اقتصادی و تولید به عنوان محوری‌ترین رکن برای رفع مشکلات و مهار تورم است.

به گزارش فارس، پیش از سخنان رئیس سازمان بازرسی کل کشور، حجت‌الاسلام عبدالله اسدی از حوزه علمیه شیروان به سوابق و فعالیت‌های حجت‌الاسلام پورمحمدی پرداخت.

همچنین به هنگام ورود حجت‌الاسلام پورمحمدی به شیروان شماری از افراد و طرفداران وی اقدام به قربانی کردن چند رأس دام کردند.

انتهای پیام/63002/غ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول