اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محسن رضایی:

اقتصاد ایران نباید یک ستونه باشد / باید از نفت بگذریم

یکی از نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری گفت: چرا باید اقتصاد ایران یک ستونه باشد، 20 سال است که رهبری می‌فرمایند که فکری برای نفت کنید، اما نتوانستند اقتصاد ایران را اساساً درست کنند.

اقتصاد ایران نباید یک ستونه باشد / باید از نفت بگذریم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محسن رضایی شامگاه شنبه با حضور در مسجد امام حسین (ع) حیدرآباد کرج در جمع نمازگزاران اظهار داشت: مشکلات اقتصادی ایران باید هر چه سریع‌تر مرتفع شود.

وی با بیان اینکه اقتصاد ایران یک ستون بزرگ به نام نفت دارد افزود: فروش نفت طی سال گذشته نصف شده که می‌توانست ستون خوبی برای ارتقای اقتصاد ایران باشد.

این مسئول در ادامه به مسئله جابه‌جایی دلارهای ایران در خارج از کشور اشاره کرد و گفت: چرا باید اقتصاد ایران یک ستونه باشد، 20 سال است که رهبر دارد می‌فرماید که فکری برای نفت کنید، اما نتوانستند اقتصاد ایران را اساساً درست کنند.

رضایی با اشاره به اینکه اقتصاد ایران در حال حاضر تک محصولی است خاطرنشان کرد: با اقتصاد تک محصولی نمی‌توان حرکتی به سمت جلو کرد.

وی گفت: کشورهای چین و کره جنوبی و .. در سال‌های اخیر اقتصاد خود را اصلاح کردند اما ما هنوز داریم اتوبان و سد احداث می‌کنیم.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: نه اینکه ما به سد و اتوبان نیازی نداریم اما باید احداث سد و اتوبان برای مردم درآمد داشته باشد.

*آمریکایی‌ها از زمان مذاکرات علیه کشور استفاده می‌کنند

رضایی در ادامه سخنان خود به مذاکرات 5+1 اشاره کرد و گفت: در حال حاضر آمریکایی‌ها از زمان مذاکرات علیه کشور استفاده کرده و تصور می‌کنند تحریم‌ها می‌تواند ایران را از پای درآورد.

وی بر توسعه اشتغالزایی برای جوانان تأکید کرد و افزود: به کارگیری افراد متخصص و توانمند در حوزه‌های مختلف امری مهم به شمار می‌رود.

این مقام مسئول گفت: در صورت موفقیت در این دوره از انتخابات کاری می‌کنم که در زمان دولتم هر دانشجو شش ماه قبل از فارغ‌التحصیلی بداند که کجا مشغول به کار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه بیکاری و گرانی در کشور قابل رفع است افزود: هم‌اکنون کسی در کشور به فکر شغل و درآمد نیست.

این کاندیدای ریاست جمهوری اظهار داشت: هم‌اکنون سرمایه‌گذاری و اقتصاد در کشور وارونه شده که باید به قاعده خودش برگردد لذا در این زمینه دولت باید از مردم حمایت کند اما متأسفانه نظارت بسیار ضعیف است.

*ظرفیت‌های کرج نادیده گرفته نشود

رضایی با بیان اینکه هم‌اکنون کرج به عنوان خوابگاهی تلقی می‌شود، گفت: بسیاری از مردم محل کارشان در تهران است لذا پول‌ها در تهران هزینه می‌شود و کرج تنها به عنوان خوابگاهی برای این افراد است.

وی افزود: در این راستا باید به کرج و ظرفیت‌های موجود در آن توجه بیشتری شود.

رضایی ادامه داد: با شعار دادن نمی‌شود کشور را اداره کرد؛ عمل به شعارها مهم است.

در ادامه این مراسم دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به منزل شهیدان هداوندی رفت و از نزدیک با خانواده این شهیدان دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/2302/ق40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول