اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه ملایر:

حل مشکلات بهداشتی ملایر نیازمند کار کارشناسی است

فرماندار ویژه ملایر گفت: مشکلات بهداشتی شهرستان ملایر با مدیریت کارشناسی شده رفع و رجوع شود.

حل مشکلات بهداشتی ملایر نیازمند کار کارشناسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، مصطفی آزادبخت بعد از ظهر امروز در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان ملایر با بیان اینکه همه آحاد جامعه در تأمین سلامت و امنیت غذایی مسئولیت دارند، اظهار داشت: در این راستا سازمان‌ها و نهادهای بهداشتی وظیفه سنگین‌تر و خطیرتر بر عهده دارند.

وی با اشاره به برخی مشکلات مطرح شده در خصوص مسائل بهداشتی در شهرستان ملایر افزود: ما سعی می‌کنیم بعد از انجام تحقیقات و بررسی‌های لازم بودجه‌هایی را برای حل این معضلات از جمله مشکلات آب سبزی‌کاری‌های شهر ملایر اختصاص دهیم.

فرماندار شهرستان ملایر تصریح کرد: مسئولان شبکه بهداشت، جهاد کشاورزی و سایر سازمان‌های مربوطه در خصوص آب فاضلابی که برای سبزی‌کاری‌های شهر ملایر استفاده می‌شود ظرف مدت یک هفته پیشنهادات و راهکارهای خود را به فرمانداری ارائه بدهند تا در این زمینه برای تأمین آب سالم مورد نیاز تصمیمات لازم گرفته شود.

وی در ادامه به مسئله امنیت غذایی مردم با عنوان تهیه و توزیع گوشت سالم اشاره کرد و گفت: در این راستا اداره دامپزشکی باید همه دام‌ها را واکسینه کرده و قبل از کشتار بررسی‌های لازم را داشته باشد.

آزادبخت ادامه داد: همچنین در خصوص بیماری‌های مشترک میان انسان و دام از جمله تب مالت تدابیر لازم اندیشیده شود و از شیوع این بیماری به ویژه در روستاها با انجام واکسن جلوگیری به عمل آید.

وی در تأکید به نیروی انتظامی و اداره دامپزشکی بیان داشت: با تدابیر لازم در ورودی‌های شهرستان از ورود هر گونه دام بیمار و مشکوک جلوگیری شود.

فرماندار ویژه ملایر اطلاع‌رسانی در خصوص مسائل بهداشتی و امنیتی مردم را در شهرستان به ویژه با توجه به نزدیکی فصل تابستان خواستار شد و ابراز داشت: پیگیری مشکلات آب داخل اتوبوس‌ها از طریق حمل و نقل و توزیع آب معدنی در داخل اتوبوس‌ها و... باید در دستور کار باشد و با جدیت پیگیری شود.

وی اضافه کرد: مشکلات بهداشتی شهرستان ملایر باید با مدیریت کارشناسی شده حل شود و ما زمانی می‌توانیم خدمتگذاریمان را ارتقا دهیم که تشکیلات اداری انسجام داشته باشد که در این راستا وظیفه همه ما خدمت به مردم است.

انتهای پیام/89013/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول