اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور محسن رضایی انجام شد

دیدار با خانواده شهید بهنام محمدی در فردیس کرج

لحظاتی پیش محسن رضایی با حضور در منزل شهید بهنام محمدی با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار با خانواده شهید بهنام محمدی در فردیس کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز با حضور در استان البرز و شهر کرج در ابتدای ورودش با حضور در منزل شهید 13 ساله بهنام محمدی با خانواده وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار مادر شهید بهنام محمدی ضمن استقبال از محسن رضایی،‌ وی را آشنای قدیمی خانواده خودشان عنوان کرد و گفت: بهنام را خودم غسل شهادت دادم.

وی با بیان این که شهید جهان‌آرا نیز از همرزمان بهنام محمدی بوده است افزود: شهید جهان‌آرا نیز مرا مادر خطاب می‌کرد و می‌گفت: مامان بهنام هواپیماهای دشمن دارند خیلی حمله می‌کنند.

این مادر شهید ادامه داد: در همین راستا بود که پسرم هنگام رفتن به خرمشهر به من گفت مادرجان من می‌روم و می‌دانم که شهید می‌شوم و به پیش امام حسین (ع)خواهم رفت.

مادر شهید بهنام محمدی خاطرنشان کرد: پسرش به مدت یک‌ماه از 31 شهریور تا 28 مهر در عملیات آزادی خرمشهر جنگید و به خیل شهدای کربلا پیوست.

وی ادامه داد: این برای من افتخار است که فرزندم را در راه امام (ره) و انقلاب فدا کردم.

در این دیدار دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و به ویژه شهید 13 ساله بهنام محمدی گفت: انشاالله این شهیدان با شهدای کربلا محشور خواهند شد.

در ادامه سفر یک‌روزه محسن رضایی به استان البرز و شهر کرج وی به باشگاه میلاد رفته و در همایش بانوان برتر حضور خواهد یافت.

انتهای پیام/2302/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول