اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی دانشگاه افسری امام حسین(ع):

شهدا آیینه تمام نمای رشادت و بزرگمردی در جامعه هستند

جانشین فرماندهی دانشگاه افسری امام حسین(ع) گفت: شهدا آیینه و الگوی تمام نمای رشادت و بزرگمردی در جامعه هستند.

شهدا آیینه تمام نمای رشادت و بزرگمردی در جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار خسرو عروج در یادواره شهید جهان‌پناه و شهدای گردان تکاور اراک اظهار داشت: شهدا با نثار جان خود در راه حفظ آرمان‌ها و ارزش‌‌های انقلاب به الگو و سرمشق دیگران تبدیل شدند.

وی تصریح کرد: اگر امروز می‌بینیم انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف موفق به کسب اقتدار و عزت و سربلندی شده است، بدون شک این افتخارات را به برکت خون شهدا به دست آورده است.

جانشین فرماندهی دانشگاه افسری امام حسین(ع) امنیت امروز کشور را مدیون تدابیر هوشمندانه و مدبرانه مقام معظم رهبری دانست و افزود: شهدا با پیروی از ولایت فقیه درس بزرگ ولایت‌مداری را به تک تک ملت ایران آموختند و همه مردم باید همواره قدرشناس شهدا و خون شهدا باشند.

عروج گفت: تکریم از مقام شامخ شهدا و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره این عزیزان امر بسیار مهمی است که باید با برگزاری یادواره‌های شهدا به آن پرداخته شود.

وی برگزاری یادواره‌های شهدا را موجب زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا و نیز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و ادامه داد: حفظ ارزش‌های والای انقلاب در گرو ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و این مهم از ضروریات امروز جامعه به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: هدف والای شهدا دفاع از انقلاب و نظام اسلامی و پیروی از ولایت فقیه بود و این امر همواره باید مورد توجه همه اقشار جامعه قرار گیرد.

سومین یادواره فرماندهان و 59 شهید گردان قمر بنی هاشم(ع) امروز همزمان با سومین سالگرد شهادت سه تکاور شهید تیپ 71 سپاه روح‌الله استان، شهیدان حمید آسنجرانی، سید محسن قریشی و مهدی جودکی که در عملیات مبارزه با منافقین در منطقه شمال غرب به شهادت رسیدند، در اراک برگزار شد.

گلباران مزار شهدا، قرائت زیارت عاشورا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و برپایی ایستگاه صلواتی از برنامه‌های جانبی این یادواره بود.

انتهای پیام/87002 /ط20/ث3001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول