اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام پورمحمدی:

ایران شایسته موقعیت ممتازتری در جهان است

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: نظام اسلامی ایران شایسته یافتن موقعیت ممتازتر از شرایط فعلی بوده و اگر همبستگی و اهتمام ملی پیدا کنیم، این اتفاق تحقق می‌یابد.

ایران شایسته موقعیت ممتازتری در جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی پیش از ظهر امروز در نشست تبیین حماسه سیاسی و اقتصادی اظهار کرد: برای یک مراسم ساده و تجلیل از دست‌اندرکاران سفرهای نوروزی میلیاردها تومان هزینه می‌کنیم، لیکن در عرصه حماسه سیاسی که فرمایش رهبر انقلاب اسلامی بوده، کم می‌گذاریم.

وی تصریح کرد: رهبری امسال را حماسه سیاسی نام گذاشته‌اند، از این رو باید فضاسازی متناسب با حماسه سیاسی در کشور رقم بخورد.

حجت‌الاسلام پورمحمدی با اشاره به اینکه اکنون به فرموده رهبری در یک پیچ حساس و تاریخی قرار داشته و نیازمند درایت و هوشمندی هستیم، گفت: بی‌تردید حضور حماسی مردم در انتخابات خرداد امسال تجلی حماسه سیاسی و اقتصادی خواهد بود.

وی با بیان اینکه موقعیت جهان امروز هم در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی نیز حساس است، افزود: کشوری از این موقعیت منافع خود را خواهد برد که توان استفاده از ظرفیت‌ها را به نفع کشور خود داشته باشد.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اوضاع برخی از کشورهای اروپایی و آسیایی را حاد دانست و اظهار کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد تا کمترین آسیب به لحاظ شرایط خاص کشورها به ایران وارد شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور از جمهوری اسلامی ایران به عنوان کانون توجه دولت‌های مختلف یاد کرد و گفت: ایران به خاطر انقلاب اسلامی تبدیل به یک قدرت نوظهور شده است و دول مستکبر هم به خاطر رقابت‌ها تلاش داشته تا ایران را محدود کند.

حجت‌الاسلام پورمحمدی برخوردار بودن نظام اسلامی از پنج تا حداکثر 8.4 ذخایر دنیا را مورد اشاره قرار داد و افزود: این در حالی است که ایران یک درصد جمعیت و یک درصد وسعت دنیا را داشته لذا این فرصت بزرگی بوده و به همین خاطر کشورها از جمهوری اسلامی نمی‌گذرند.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی دارای نفت و ذخایر گاز فراوانی بوده که باید از آن برای شکوفایی اقتصادی کشور بهره‌گیری شود، گفت: نظام اسلامی شایسته یافتن موقعیت ممتازتر از شرایط فعلی بوده و اگر همبستگی و اهتمام ملی پیدا کنیم، این اتفاق تحقق خواهد یافت و نظام به یک قدرت اجتماعی و سیاسی بزرگ در دنیا تبدیل می‌شود.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه وحدت، متحد شدن و همبستگی سبب افزایش پایداری ملی خواهد شد، افزود: اینکه رهبر معظم انقلاب امسال را سال حماسه سیاسی و اقتصادی نام‌گذاری کردند، به این خاطر بوده که کشور در مقابل دشمنان به وحدت و همگرایی بیشتر رسیده تا کشور به جایگاه خود برسد.

وی از انتخابات به عنوان یک عرصه برای رقم خوردن حماسه مردمی یاد کرد و گفت: همه باید خود را برای شرکت در این عرصه آماده کنند تا حماسه بزرگی رقم بخورد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اینکه لازم است تا در مورد کاندیداها و برنامه‌های آنان در قالب نشست‌های مختلف بحث و تبادل نظر شود، بیان کرد: لازم است تا جوانان هر چه بیشتر به عرصه آمده و یک حماسه ستودنی را در 24 خرداد رقم بزنند.

وی اظهار کرد: دعوت و حضور صاحب‌نظران و حساس کردن جامعه هر چه بیشتر به شور انتخابات خواهد افزود و این در افزایش مشارکت مردم تأثیر بسزایی خواهد داشت.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ابراز امیدواری کرد تا با حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو برگ زرینی بر افتخارات نظام اسلامی افزوده و حماسه سیاسی که مقدمه‌ای بر حماسه اقتصادی بوده تحقق یابد.

انتهای پیام/63002/غ40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول