اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اصفهان:

زلزله حبیب‌آباد اصفهان خسارت جانی و مالی نداشت

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: زمین لرزه خفیف بامداد امروز در پنج کیلومتری اصفهان خسارات جانی و مالی نداشته و گزارشی درباره آسیب و تخریب منازل مسکونی نیز اعلام نشده است.

زلزله حبیب‌آباد اصفهان خسارت جانی و مالی نداشت

محمدمهدی اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: بامداد صبح امروز زمین لرزه‌ای به قدرت 4.1 درجه در مقیاس ریشتر حبیب‌آباد در پنج کیلومتری اصفهان را لرزاند که این زمین لرزه در شهر اصفهان نیز احساس شد و باعث نگرانی مردم گردید.

وی با اشاره به اینکه اصفهان تاکنون سابقه زمین لرزه نداشته است افزود: بخشی از مردم با وقوع این زمین لرزه خفیف به خیابان‌ها آمده و در ساعات اولیه بامداد در بیرون از منازل حاضر شدند که خوشبختانه عملکرد مطلوب مسئولان در اطلاع رسانی به موقع به شهروندان از طریق رسانه ملی و پیامک باعث شد که نگرانی‌ها مرتفع شده و مردم به خانه‌هایشان بازگردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه مدیریت خبری و رسانه‌ای مطلوب باعث گردید فضای التهاب در جامعه ایجاد نشود اظهار کرد: خوشبختانه تا به این لحظه گزارشی از پس لرزه‌های احتمالی از سوی مراجع ذی‌صلاح اعلام نشده است و آرامش روانی پس از وقوع زلزله در اصفهان برقرار است.

اسماعیلی افزود: خوشبختانه این زلزله خسارت جانی و مالی نداشته و آسیب مشهودی درباره تخریب منازل مسکونی گزارش نشده است.

انتهای پیام/2301/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول