اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان خبر داد

دستگیری 8 سارق در شهر زاهدان

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان گفت: طی 24 ساعت گذشته، هشت سارق در شهر زاهدان شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری 8 سارق در شهر زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، غلامرضا جعفری اظهار داشت: عوامل کلانتری 11 انتظامی شهرستان زاهدان در پی انجام سرقت‌های متعدد در محدوده فلکه جنت و اطراف دانشگاه پیام نور این شهرستان با انجام گشت زنی‌های مستمر در این منطقه به یک دستگاه خودرو تاکسی پژو مشکوک و خودرو را تحت نظر قرار دادند.

وی افزود: پس از مدتی سرنشین خودرو تاکسی اقدام به سرقت محتویات خودرو دیگری کرد که با واکنش به موقع مأموران در هنگام بروز جرم دستگیر شد که در بررسی‌های بیشتر این سارق به چندین فقره سرقت محتویات خودرو در آن منطقه اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی زاهدان اضافه کرد: همچنین مأموران انتظامی کلانتری 11 زاهدان به‌دنبال کسب خبری در زمینه سرقت دفترخانه اسناد رسمی بلافاصله به محل اعزام شده و سارق را در حین سرقت دستگیر کردند.

جعفری ادامه داد: مأموران انتظامی کلانتری 15 زاهدان نیز طی 24 ساعت گذشته علاوه بر دستگیری دو سارق خودرو یک دستگاه خودرو مسروقه را نیز کشف و ضبط کردند.

این مسئول گفت: در این مدت دو سارق گوشی تلفن همراه و صندوق صدقات نیز توسط مأموران کلانتری 14 زاهدان به‌دنبال تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و حضور به موقع پلیس دستگیر شدند.

وی افزود: عوامل کلانتری 13 انتظامی شهرستان زاهدان نیز با به‌کارگیری مهارت‌های پلیسی خود موفق به شناسایی و دستگیری دو سارق شدند و عوامل کلانتری 16 این شهرستان نیز در ساعات اولیه بامداد هنگام گشت‌زنی در محدوده استحفاظی خود به فردی که دو چهارچوب فلزی درب را بر دوش داشت مظنون و وی را دستگیر کردند که پس از دستگیری به سرقت این چهارچوب‌ها اعتراف کرد.

جعفری اذعان داشت: عوامل انتظامی شهرستان زاهدان طی 24 ساعت گذشته موفق به دستگیری هشت سارق در سطح این شهرستان شدند که با توجه به اعترافات سارقان و مشهود بودن جرم آنان این افراد پس از تشکیل پرونده برای انجام بررسی‌های بیشتر به مراجع مربوطه تحویل داده شدند.

انتهای پیام/75002/ن/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول