اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی انتظامی همدان:

سارق خودروهای پراید در همدان دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان همدان گفت: پلیس همدان سارق خودروهای پراید را زمین‌گیر کرد.

سارق خودروهای پراید در همدان دستگیر شد

فرامرز به‌گذر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: در پی افزایش سرقت خودروی سواری پراید در هسته مرکزی همدان، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت با بررسی پیک جرم و تجریه و تحلیل آن و همچنین فعال کردن گشتی‌های محسوس و غیر محسوس در سطح شهر سعی درصدد شناسایی سارق و یا سارقان برآمدند.

وی افزود: در ادامه بررسی‌های پلیس مشخص شد اغلب خودروها پس از سرقت از هسته مرکزی شهر به صورت رها شده پس از سرقت محتویات در منطقه حاشیه شهر کشف می‌شدند لذا عوامل گشتی برای گشت‌زنی در آن نقاط فعال شدند.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان همدان اضافه کرد: در همین راستا یک دستگاه خودروی پراید مسروقه به صورت رها شده کشف شد که پس از بررسی و بازدید از خودرو و انجام کارهای اطلاعاتی یک نفر سارق به نام «ر» شناسایی شد.

وی ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی به صورت غیر محسوس به منزل این فرد عزیمت کردند که در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد نامبرده فردی سابقه‌دار در امر سرقت است و مدتی است به منزل رفت و آمد ندارد ولی با فعال کردن منابع اطلاعاتی متهم در محل دیگری شناسایی و پس از اخذ مجوز قضایی در یک عملیات منسجم دستگیر شد.

به‌گذر خاطرنشان کرد: در بازرسی بدنی از متهم یک عدد سوئیچ پراید کشف و از نامبرده پیرامون سرقت خودروی مکشوفه و سایر سرقت‌های مشابه تحقیقات آغاز شد که وی ابتدا منکر هر گونه سرقتی شد اما با ارائه دلایل و مدارک و همچنین شیوه سرقت خودروی فوق به سرقت هفت سواری پراید دیگر در سطح شهر اعتراف کرد.

وی با اشاره به اینکه چهار نفر مالخر در این ارتباط شناسایی و دستگیر شدند، تصریح کرد: با راهنمایی متهم تمام محل‌های سرقت تأیید، مالباختگان شناسایی و اموال مسروقه کشف و تحویل مالباختگان شد و در نهایت متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا و از آن طریق با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

انتهای پیام/89002/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول