اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم خبر داد

برگزاری مرحله کتبی المپیاد قرآن با حضور 1400 شرکت‌کننده

سرپرست مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم از حضور بیش از هزار و 400 شرکت‌کننده در مرحله کتبی سومین المپیاد قرآن و عترت دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه خبر داد.

برگزاری مرحله کتبی المپیاد قرآن با حضور 1400 شرکت‌کننده

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، اصغر شعاعی با بیان اینکه مرحله کتبی سومین المپیاد قرآن و عترت دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه امروز برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: این آزمون به طور سراسری در ساعت 11 و 30 دقیقه آغاز می‌شود.

وی با اشاره به حضور نفرات برتر این مرحله از مسابقات، در جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های سراسر کشور اظهار کرد: این جشنواره در پائیز 92 و در بین تمام مراکز آموزش عالی کشور برگزار خواهد شد.

سرپرست مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم با بیان اینکه مرحله کتبی سومین المپیاد قرآن و عترت دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه دارای 25 سئوال چهار گزینه‌ای و دو سوال تشریحی است اعلام کرد: در صورت همسان بودن امتیازات، سئوال‌های تشریحی تصحیح خواهد شد.

وی افزود: نتیجه این آزمون در روز دوشنبه مورخ دو اردیبهشت ماه اعلام خواهد شد، این در حالی است که بیش از هزار و 400 نفر در این دوره از مسابقات شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/2258/ب/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول