اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی سپاهان اصفهان:

بازی مقابل داماش سخت است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با حساس خواندن مصاف تیمش در برابر داماش گیلان، گفت: با توجه به اینکه هر دو تیم به دنبال سه امتیاز این دیدار هستند، بازی سختی در پیش داریم.

بازی مقابل داماش سخت است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، زلاتکو کرانچار در مصاحبه قبل از دیدار تیم‌های داماش گیلان و سپاهان اصفهان در هفته ماقبل پایانی رقابت‌های لیگ برتر، اظهار کرد: بازی کردن در مقابل داماش سخت است زیرا آنها با توجه به موقعیت خود در جدول و باقی‌ماندن در لیگ برتر به دنبال کسب سه امتیاز این دیدار هستند.

وی افزود: ما نیز برای اینکه در هفته پایانی امید به کسب جام قهرمانی داشته باشیم به چیزی جز برد در این دیدار فکر نمی‌کنیم و تنها برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره شرایط تیمش در آستانه این دیدار، گفت: تنها دغدغه ما خستگی بازیکنان است.

وی ادامه داد: بازیکنان سپاهان چند روز قبل یک دیدار سنگین که در واقع دربی فوتبال ایران بود را در مقابل استقلال پشت سر گذاشتند و تا حدودی خسته هستند.

زلاتکوکرانچار یادآور شد: با توجه به اینکه در مقابل استقلال 10 نفری بودیم بازیکنان تلاش زیادی کردند تا به برد برسیم اما گل دقیقه 93 موجب شد تا پیروزی را از دست دهیم و پس از آن نیز بلافاصله برای بازی با داماش به اینجا آمده‌ایم.

وی با اشاره به غایبان سپاهان در مقابل داماش، خاطرنشان کرد: فرشید طالبی را به دلیل اخراج در بازی مقابل استقلال در این دیدار در اختیار نداریم، ضمن اینکه حسین پاپی نیز مصدوم بوده و به این دیدار نمی‌رسد.

انتهای پیام/84001/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول