اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه همدان:

ارتش ایران تنها ارتش مکتبی جهان است

امام جمعه همدان گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران تنها ارتش مکتبی جهان است.

ارتش ایران تنها ارتش مکتبی جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ظهر امروز در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه همدان اقتدار روزافزون ارتش مردمی جمهوری اسلامی ایران را یادآور شد و افزود: همچون سال‌های اخیر دشمن از ارتش ما واهمه دارد و ترور فرماندهان ارتش در گذشته خود مبین این مطلب است.

وی با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران نیز گفت: برکت سپاه پاسداران بر کسی پوشیده نیست تا جایی که رهبر کبیر انقلاب فرمودند؛ «اگر سپاه نبود کشور هم نبود.»

امام جمعه همدان در ادامه سالروز انقلاب فرهنگی را یادآور شد و تصریح کرد: در رابطه با انقلاب فرهنگی باید خطبه‌های بسیاری خوانده شود زیرا وضع پوشش برخی زنان، جامعه ما را به سمت بی‌ارزش شدن می‌کشاند.

وی با بیان اینکه در این وضعیت نمی‌توان کسی را مقصر دانست خاطرنشان کرد: این روند خوبی نبوده و بی‌توجهی به آن باعث می‌شود که هر روز وضع بدتر شود.

محمدی آفریده شدن هوشمند جهان را از مهمترین نکات مورد تفکر نظام آفرینش دانست و افزود: قرآن نیز بر این موضوع که همه ذرات عالم وجود خداوند را تسبیح می کنند تأکید دارد.

وی خاطرنشان کرد: هر آنچه آفریده شده دارای هدف بوده و چیزی عبث وجود ندارد و همه آفریده‌ها دارای مأموریت هستند پس باید به جهان با دید متفکرانه نگریست.

انتهای پیام/89017/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول