اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار تاکستان:

حماسه سیاسی در انتخابات 92 تحقق می‌یابد

معاون فرماندار تاکستان گفت: حماسه سیاسی در انتخابات 92 در عالی‌ترین سطح تحقق می‌یابد.

حماسه سیاسی در انتخابات 92 تحقق می‌یابد

رضا رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با توجه به نیاز کشور، سال‌ها را نام‌گذاری می‌فرمایند و با این نام‌گذاری راهبرد سال را اعلام می‌کنند، اظهار داشت: در سال گذشته که به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام‌گذاری شده بود فعالیت‌های خوبی در سطح کلان و خرد برای خدمت‌رسانی به مردم به انجام رسید.

معاون فرماندار تاکستان افزود: در سال جاری نیز مقام معظم رهبری با توجه به وضعیت کشور، سال را به نام حماسه سیاسی و اقتصادی نام‌گذاری فرموده و در شرایط کنونی اولویت درجه اول تحقق حماسه بوده و قطعا ملت ایران با انتخاب رئیس جمهور منتخب به سوی حماسه اقتصادی پیش می‌روند.

وی حماسه سیاسی و اقتصادی را لازمه یکدیگر برشمرد و تصریح کرد: مجموعه فرمانداری شهرستان تاکستان نیز با تبعیت از همین سخن و رهنمود حکیمانه مقام معظم رهبری پیش به سوی تحقق شعار حماسی سال گام برداشته و در همین راستا برای برگزاری پرشور و حداکثری مردم در انتخابات گام بر می‌دارد.

معاون فرماندار تاکستان با اشاره به آغاز نام‌نویسی داوطلبان شورای شهر تصریح کرد: همچنین برای نخستین‌بار دو هیئت اجرایی برای انتخابات ریاست‌ جمهوری و شورای شهر در نظر گرفته شده است و قطعا ملت ایران با موفقیت حماسه سیاسی و اقتصادی را رقم می‌زند.

رحمانی با بیان اینکه در سال گذشته بخشی از اعتبارات به علت مشکلات به شهرستان‌ها تخصیص نیافته است، تصریح کرد: اولویت سال 92 اتمام پروژه‌های نیمه تمام است و به امید الهی به زودی اولویت‌های سال جاری در کمیته برنامه‌ریزی استانی دسته‌بندی و اعتبارات از طریق دستگاه‌های مربوط انتقال می‌یابد.

وی تعریض زیرگذر شهر تاکستان با مزار شهدا را از اولویت‌های مهم سال جاری برشمرد و تأکید کرد: در حوزه کشاورزی نیز قطره‌ای کردن باغ‌ها و داربستی کردن در اولویت کار‌ها در شهرستان تاکستان قرار داشته و به همین تبع در سال گذشته اعتبارات خوبی در زمینه توسعه سیستم‌های قطره‌ای هزینه شده است.

معاون فرماندار تاکستان بیشترین حجم داربستی کردن باغ‌ها در سطح استان قزوین را مربوط به شهرستان تاکستان دانست و ابراز داشت: در بخش‌ راه‌های روستایی نگاه‌ها باید به این سمت معطوف شده و اعتبار بیشتری تخصیص یابد.

رحمانی تکمیل پروژه فاضلاب شهری تاکستان را از اولویت‌های فرمانداری تاکستان برشمرد و تصریح کرد: در حوزه مسکن مهر نیز پیشرفت 85 درصدی در شهرستان تاکستان وجود داشته است.

وی با اشاره به کمبود بارش در سطح شهرستان تاکستان در سال گذشته عنوان کرد: مسئله جاری کردن آب از یکی از کانال‌های آب برای تأمین آب تاکستان باید پیگیری شود.

انتهای پیام/77005/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول