اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی

فرمانده انتظامی لار معرفی شد

در مراسمی با حضور فرمانده انتظامی فارس از فرمانده انتظامی پیشین لار تقدیر و فرمانده جدید این شهرستان معرفی شد.

فرمانده انتظامی لار معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، فرمانده انتظامی این استان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان لار استان فارس با اشاره به شعار امسال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی»، حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای را مشت محکمی بر دهان دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: مردم ولایت‌مدار کشورمان این بار نیز با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای، دشمنان را مانند همیشه در رسیدن به اهداف پلید خود ناکام می‌گذارند.

سردار سیروس سجادیان با اشاره به رویکرد اجتماعی‌محور پلیس، تصریح کرد: آنچه برای پلیس اهمیت دارد قدرت نرم است نه تجهیزات و امکانات، چراکه برای مهار جرائم، افزایش احساس امنیت و ارتقای امنیت اجتماعی، پیشگیری اجتماعی مقدم بر پیشگیری انتظامی و اثرگذارتر می‌شود.

فرمانده انتظامی فارس برقراری ارتباط با مردم را سبب تشخیص نیازهای جامعه و سهیم کردن آنان در توسعه امنیت پایدار عنوان کرد و افزود: قدرت نرم یعنی اینکه با مردم باشیم و به آنان خدمت کنیم.

سجادیان با بیان اینکه حفاظت از امنیت وظیفه ذاتی پلیس است، تصریح کرد: در حفاظت از مردم، پلیسی موفق است که مقتدر، هوشمند و سریع‌العمل باشد و با همین رویکرد، نیروی انتظامی فارس سال گذشته در مقایسه با سال 90 جرایم را در سرجمع کاهش داده که این موفقیت مرهون همکاری مردم، تعامل خوب مسئولان و تلاش کارکنان انتظامی فارس است.

فرمانده انتظامی فارس همکاری و تعامل بین مسئولان را یکی از عوامل موفقیت در کارها دانست و گفت: برای موفقیت در کار و خدمت بهتر به مردم تعامل توأم با حفظ استقلال با سازمان‌ها را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم.

سجادیان در بخش دیگری از سخنان خود ولایت‌مداری و فاصله نگرفتن از محور ولایت را رمز موفقیت، سربلندی و سرافرازی در زندگی دانست و بیان کرد: در طول تاریخ شاهد بوده‌ایم کسانی که از محور ولایت فاصله گرفتند منحرف و رو به زوال رفته و کسانی که با ولایت بودند همیشه در تاریخ ماندگار شده‌اند.

فرماندار  لار نیز در این مراسم گفت: تحولات مناسبی که در نیروی انتظامی فارس در چند سال اخیر حاصل شده مرهون تدابیر و مدیریت مناسب فرمانده و تلاش کارکنان انتظامی این استان است و با مجاهدت کارکنان انتظامی این شهرستان و تعامل مناسب سایر دستگاه‌ها خدمات خوبی به مردم لار ارائه و امنیت بسیار خوبی در این شهرستان وجود دارد.

علی محمد امیری کشف حدود پنج تن مواد مخدر، 7 هزار لیتر سوخت قاچاق، رتبه نخست کشف دام قاچاق در استان و کشف یک‌پنجم کالای قاچاق فارس در لار، کاهش تصادفات و برقراری نظم و آمنیت مناسب برای مردم را از دستاوردهای نیروی انتظامی این شهرستان برشمرد.

در پایان توسط سردار سجادیان از سرهنگ بهادر اسماعیلی فرمانده سابق لار تقدیر و سرهنگ پاسدار حسین خلیفه به عنوان فرمانده جدید این شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام/2448/ط/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول