اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی اردبیل:

کشاورزان افسران پا در رکاب تولید هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: کشاورزان افسران پا در رکاب عرصه تولید هستند که در سال حماسه سیاسی و اقتصادی بارز‌ترین افتخارات را کسب می‌کنند.

کشاورزان افسران پا در رکاب تولید هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام اکبر اکبری صبح امروز در مراسم معارفه اولین مدیرکل شیلات استان اردبیل اظهار داشت: در آغازین روزهای سال حماسه سیاسی و اقتصادی ارتقای مدیریت شیلات استان به اداره کل حکایت از سالی پر تحرک در حوزه حماسه اقتصادی است که بستر‌ساز رشد و ترقی واقعی خواهد بود.

وی با اشاره به وجود چشمه‌های بهشتی و منابع آبی متعدد استان در توسعه و تقویت بخش شیلات و تبدیل شدن استان اردبیل به قطب تولیدات در این عرصه خاطرنشان کرد: ما از توانمندی بسیار خوبی در تولید و پرورش ماهیان سردآبی برخوردار هستیم به طوری که راه‌اندازی و فعال کردن شهرک شیلات به مانند استان کردستان باید جزو هدف‌گذاری‌های اصلی باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل یادآور شد: ما نیز می‌توانیم با مهار آب‌های سطحی که از استان خارج می‌شود و دو قابلیت ممتاز ارس و قزل‌اوزن از پایاب و شبکه‌های احداثی از طریق این حوزه آبریز به آبزی‌پروری توجهی جدی کنیم تا از این طریق به خلق حماسه اقتصادی و توانمندی کشور در اتکا به تولیدات داخلی یاری برسانیم.

اکبری با اشاره به آیات قرآنی در بهره‌برداری از دریاها و مسخر کردن دریا برای بشریت گفت: گوشت تر و لحم شفا‌بخش دریا می‌تواند سلامت انسان‌ها را تضمین کند به طوری که امروزه پزشکان و متخصصان دریافته‌اند استفاده از گوشت ماهی می‌تواند سلامت جسمی و روحی - روانی را تضمین کرده و جلوی بسیاری از بیماری‌های قلبی و عروقی را بگیرد.

این مسئول به فواید و ثمرات بسیار فراوان گوشت ماهی اشاره کرد و افزود: به تدریج در بین مردم نیز استفاده از این منابع رونق گرفته و ما با حمایت‌های جدی از این حوزه و سیاست‌گذاری‌های درستی که انجام می‌دهیم می‌توانیم هم به تولید بیشتر آبزیان و هم رونق مزارع و استخرهای پرورش ماهی کمک کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در پایان سخنان خود با یادآوری اینکه خلق حماسه اقتصادی با خودکفایی در عرصه تولیدات کشاورزی به شکل همه‌جانبه امکان‌پذیر خواهد بود، اظهار داشت: از این جهت کشاورزان ما افسران پا در رکاب تولید هستند که می‌توانند ما را در رسیدن به هدف‌گذاری اصلی یاری کنند.

انتهای پیام/62003/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول