اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس:

کاندیداها با برنامه اقتصادی وارد عرصه شوند

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری با برنامه‌ اقتصادی، علمی و قابل اجرا به عرصه انتخابات وارد شوند.

کاندیداها با برنامه اقتصادی وارد عرصه شوند

حجت‌الاسلام روح‌الله بیگی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه هم‌اکنون ملت بزرگ ایران اسلامی در آستانه فرا رسیدن انتخابات ریاست جمهوری قرار گرفته‌اند، اظهار داشت: در حال حاضر در کشورمان مشکلات زیادی در حوزه اقتصاد وجود دارد که بعضی از آنها متاثر از بحران جهانی است و بعضی موارد نیز بر اثر مدیریت غلط به وجود آمده است.

وی با بیان اینکه باید کاندیداها برای همه امور اعم از سیاسی، اجتماعی و ... برنامه ارائه دهند، افزود: در این میان مسائل اقتصادی از اهمیت به مراتب بیش‌تری برخوردار است، بنابراین انتظار وجود دارد کسانی که برای انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا می‌شوند در امور اقتصادی برنامه‌های علمی قابل اجرا و مطابق با شرایط کشور تدوین کنند.

این نماینده مجلس به تحریم‌های اقتصادی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران علیه کشورمان اشاره کرد و افزود: مخالفان و معاندان از طریق طراحی این تحریم‌ها و به اجرا گذاشتن آنها به دنبال صدمه زدن به انقلاب هستند لیکن لازم است مدیریت کلان کشور به کسی سپرده شود که شرایط داخلی و جهانی را شناخته و با علم به تاکتیک‌های دشمن برای حوزه اقتصاد برنامه‌ریزی کند.

بیگی با بیان اینکه اقشار مختلف جامعه باید برای انتخاب فرد اصلح کوشش کنند، افزود: در کشور ما حکومت مبتنی بر مردم‌سالاری دینی حاکم شده است بنابراین اقشار مختلف جامعه در تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها نقش‌آفرین هستند پس باید فرد مدیر، متعهد و عالم به دانش سیاسی و اقتصادی را انتخاب کنند.

وی به برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، شورای اسلامی شهر و روستا در طول سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: با وجودی که انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت به مراتب بیشتری برخوردار است ولی باید برای برپایی انتخابات‌های مورد اشاره نیز در جامعه بسترسازی کرد تا مردم مانند نوبت‌های قبل برای حضور حداکثری و انتخاب کاندیدای مورد نظر خود راغب شوند.

انتهای پیام/61002/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول