اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دهگلان:

تجهیز مدارس دهگلان به امکانات سیستم هوشمندسازی در اولویت است

فرماندار دهگلان گفت: تجهیز مدارس به امکانات سیستم هوشمندسازی و بهره‌مندی دانش‌آموزان از این امکانات آموزشی، با کمک و مشارکت اولیا و خیران در اولویت است.

تجهیز مدارس دهگلان به امکانات سیستم هوشمندسازی در اولویت است

به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان، محمد رضایی امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان دهگلان با یادآوری تدبیر مقام معظم رهبری در نامگذاری سال گفت: حماسه سیاسی زمانی محقق خواهد شد که مردم حضوری حداکثری در انتخابات پیش‌رو داشته باشند.

وی افزود: با گذشت بیش از سه دهه از انقلاب اسلامی، ملت ایران با حضور در صحنه‌های مختلف از جمله انتخابات همواره پشتیبان اصلی نظام و رهبری بوده و نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.

فرماندار دهگلان گفت: بنابه فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، انتخابات مظهر حماسه سیاسی، اقتدار نظام اسلامی، مردم‌سالاری اسلامی، اراده ملی و آبروی نظام است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح جایگاه شورای آموزش و پرورش پرداخت و خواستار توجه بیشتر همه دستگاه‌ها برای حمایت و پشتیبانی از اهداف و برنامه‌های آموزش و پرورش شد.

رضایی اذعان داشت: در انتخابات سال‌های گذشته فرهنگیان نقش بسزایی در برگزاری انتخابات ایفا کرده‌اند و انتظار داریم امسال نیز فرهنگیان در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این انتخابات همچون سنوات گذشته همکاری داشته باشند.

فرماندار دهگلان با اشاره به پیگیری اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در سال گذشته گفت: در سال جدید نیز این سند به‌ عنوان تحول بنیادین 2 پیگیری خواهد شد و ثمره اجرای آن تجهیز کلاس‌های هوشمند و کسب مهارت‌های موردنیاز در جامعه توسط دانش‌آموزان است و قطعاً به تربیت دانش‌آموزانی خلاق، نوآور و کارآفرین منجر می‌شود.

رضایی اذعان کرد: با توجه به اجرای موفق این سند تحول و استقبال خانواده‌ها و دانش‌آموزان از برنامه‌ها و کلاس‌های آموزشی در این نظام آموزشی جدید، اولویت اول مجموعه آموزش و پرورش شهرستان نیز با تلاش همه جانبه در سال تحصیلی جدید تجهیز مدارس به امکانات سیستم هوشمندسازی و بهره‌مندی دانش‌آموزان از این امکانات آموزشی، با کمک و مشارکت اولیا و خیران خواهد بود.

جلال مردانی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دهگلان نیز در این جلسه گفت: شورای آموزش و پرورش شهرستان دهگلان در سال گذشته 80 مصوبه داشته است که از این تعداد، 25 مصوبه اداری مالی، 23 مصوبه رفاهی خدماتی، 11مصوبه عمرانی، 9 مصوبه پرورشی و 7 مصوبه آموزشی بوده که از این مصوبات 71 مصوبه آن به صورت 100 درصد اجرایی شده است.

انتهای پیام/79013/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول