اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات لرستان خبر داد

آغاز ثبت نام کاندیداهای شوراهای شهر و روستا در لرستان

رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: ثبت نام کاندیداهای شوراهای شهر و روستا از امروز به مدت یک هفته در لرستان آغاز شد.

آغاز ثبت نام کاندیداهای شوراهای شهر و روستا در لرستان

حسن شریعت‌نژاد امروز در گفت‎وگوی اختصاصی با خبرگزاری فارس در خرم‎آباد گفت: ثبت نام از کاندیداهای شوراهای شهر و روستا از امروز 26 فروردین ماه تا یک هفته ادامه دارد و این مهلت قابل تمدید نیست.

وی افزود: نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا از امروز می‌توانند با مراجعه به فرمانداری‎ها و بخشداری‎های دفاتر پیشخوان خدمات دولت و آی.سی.تی‎های روستایی نام‌نویسی کنند، ولی حضور در دفاتر پیشخوان دولت و این دفاتر روستای به منزله نام‌نویسی نهایی تلقی نمی‌شود و باید بعد از نام نویسی در این دفاتر کد رهگیری را به فرمانداری‎های مربوطه ارائه دهند.

رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: براساس برنامه زمانبندی تمام هیئت‎های اجرایی در شهرستان‎های لرستان با هماهنگی هیئت‎های نظارت بر انتخابات شوراها تشکیل شده و فعالیت خود را آغاز کردند.

وی افزود: هیئت نظارت بر انتخابات شوراها توسط سه نماینده مجلس شورای اسلامی ابراهیم آقامحمدی، الهیار ملکشاهی و ایرج عبدی تشکیل شده که انتخاب اعضای نظارت بر انتخابات شوراهای شهرستان توسط این افراد صورت می‎گیرد.

شریعت‎نژاد یادآور شد: اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شوراها در شهرستان‎ها پنج نفر و در بخش‎ها سه نفر هستند.

رئیس ستاد انتخابات لرستان با بیان اینکه روستاهای دارای 200 خانوار و یا 100 نفر جمعیت دارای شورای روستا می‎شوند، گفت: یک هزار و 565 روستا شرایط شورای روستا را در لرستان دارا هستند.

وی افزود: در 26 شهرستان و بخش در لرستان انتخابات شوراهای شهر برگزار می‎شود.

شریعت‎نژاد تصریح کرد: اعضای جدید شورای اسلامی شهرستان خرم‌آباد از 9 به 13، الیگودرز، دورود و کوهدشت از هفت نفر به 9 نفر، دلفان از پنج به 9، ازنا، پلدختر و الشتر از پنج به هفت نفر اضافه شدند.

انتهای پیام/2304/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول