اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بندرعباس خبر داد

ثبت نام 29 نفر برای شوراهای بندرعباس در پایان روز سوم‌

فرماندار بندرعباس، از ثبت نام تعداد 29 نفر در این شهرستان برای کاندیداتوری شوراهای اسلامی شهرهای این شهرستان خبر و از داوطلبان خواست امور ثبت نام خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

ثبت نام 29 نفر برای شوراهای بندرعباس در پایان روز سوم‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی چهارشنبه‌شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق آمار موجود 28 نفر از افراد یاد شده برای کاندیداتوری شورای شهر بندرعباس و یک نفر هم برای کاندیداتوری شورای شهر تازیان پائین ثبت نام کرده‌ است.

وی با بیان اینکه 86 درصد از نامزدهای ثبت نام کرده را مرد و 14 درصد را زنان تشکیل می‌دهند، گفت: هفت درصد از نامزدها تا این لحظه دارای مدرک دکترا هستند، 76 درصد دارای مدرک تحصیلی لیسانس و 17 درصد نیز مدرک تحصیلی فوق لیسانس دارند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان بندرعباس با بیان اینکه در حال حاضر جوان‌ترین فرد ثبت نامی 25 سال و مسن‌ترین فرد 62 سال سن دارد از داوطلبان کاندیداتوری خواست مراحل ثبت‌نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بازدید استاندار هرمزگان و معاون سیاسی امنیتی وی از ستاد انتخابات شهرستان بندرعباس در آغاز روز سوم ثبت نام، روند اجرایی در بخش ثبت نام مورد بازدید شخص استاندار قرار گرفت.

مرادی با بیان اینکه در راستای رفاه و تسریع در روند کار، امسال امور ثبت نام در دفاتر پیشخوان دولت نیز صورت می‌گیرد، اظهار داشت: تجربه سال‌های گذشته بیانگر این است داوطلبان امور ثبت نام خود را به روزها و ساعات پایانی موکول می‌کنند.

به گفته مرادی، این موضوع با توجه به رایانه‌ای شدن سیستم ثبت‌نام و در نظرگرفتن زمان نام‌نویسی برای هر نامزد، احتمال دارد که برخی از افراد موفق به ثبت نام نشوند و در همین راستا تأکید داریم که افراد مربوطه در مورد زمان ثبت نام حساسیت بیشتری داشته باشند.

فرماندار در بندرعباس در بخش پایانی سخنان از روند موجود در حوزه آی ‌تی و زیرساخت‌های مخابراتی و تبادل داده‌ها از مسئولان مربوطه در استان قدردانی کرد و افزود: بستر مناسبی در این راستا ایجاد شده است و تاکنون کار ثبت نام بدون کمترین اخلالی پیش رفته است.

انتهای پیام/88001/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول