اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای کرمان:

رسانه ابزار مهم‌ جنگ امروز دنیا است

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: رسانه ابزار مهم در جنگ امروز با دشمن است.

رسانه ابزار مهم‌ جنگ امروز دنیا است

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حجت‌الاسلام سیدجواد موسوی بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح ساختمان و سامانه دیجیتال ایستگاه تلویزیونی بم رسانه را سلاحی قوی در جنگ امروز با دشمنان دانست و اظهار داشت: ما در رسانه از وظیفه سنگین و خطیری برخوردار هستیم.

وی راه‌اندازی سامانه دیجیتال در سطح استان را حرکتی ارزشمند توصیف کرد و افزود: همکاری استاندار کرمان، مدیر‌کل بودجه صدا و سیما و تلاش بی‌وقفه فرماندار بم در این زمینه قابل تقدیر است.

موسوی از تلاش کارکنان فنی این سازمان نیز قدردانی کرد و آنها را کارکنانی خاموش اما پرتلاش توصیف کرد و گفت: راه‌اندازی و آماده‌سازی زیرساخت‌های سامانه دیجیتال بسیار حساس و وقت‌گیر است که کارکنان فنی صدا و سیما در این زمینه تلاش شبانه‌روزی را انجام می‌دهند.

وی عنوان کرد: زمینه توسعه هر چه بیشتر سامانه دیجیتال در منطقه فراهم است.

مدیرکل بودجه صدا و سیما‌ نیز راه‌اندازی سامانه دیجیتال را از جمله ترازهای رسانه‌ای در سطح دنیا دانست و گفت: در حال حاضر 73 درصد کشور زیر پوشش سامانه دیجیتال است.

زاکانی افزود: بم به دلیل شرایط ویژه و جایگاه خاص فرهنگی و اعتقادی در سطح کشور به عنوان گزینه راه‌اندازی سامانه دیجیتال انتخاب شد.

وی گفت: با توجه به تعدد و تنوع شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی بخش زیادی از اوقات فراغت مردم با رعایت اصول فرهنگی پر می‌شود.

انتهای پیام/2446/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول