اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمین جشنواره تجلیل از روابط عمومی‌های برتر

روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان برترین روابط عمومی دانشگاهی کشور شد

چهارمین جشنواره تجلیل از روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی فناوری و سازمان‌های وابسته خاتمه یافت و طی آن روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان برترین روابط عمومی دانشگاهی کشور برگزیده شد.

روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان برترین روابط عمومی دانشگاهی کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از دانشگاه صنعتی اصفهان، در این مراسم که با حضور دکتر غلام‌حسین الهام رئیس شورای اطلاع‌رسانی و سخنگوی دولت و دکتر کامران دانشجو وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سازمان مرکزی دانشگاه پیام‌نور تهران برگزار شد، از محمد‌جواد براتی مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان تجلیل شد.

در چهارمین جشنواره تجلیل از روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی فناوری و سازمان‌های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، روابط عمومی دانشگاه‌های کشور در دو گروه الف وب و در 10 معیار مورد ارزیابی قرار گرفتند که در این میان روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان به دلیل کسب بیشترین امتیاز از این معیارها به عنوان برگزیده ویژه کشور معرفی شد.

دانشگاه‌های پیام‌نور، گرگان و شهرک علمی، تحقیقاتی اصفهان دیگر دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی بودند که روابط عمومی آن‌ها به عنوان برترین‌های کشور در این گروه‌ها مورد تجلیل قرار گرفتند.

دانشگاه صنعتی اصفهان پس از کسب عناوین برتر بخش‌های مختلف این جشنواره در دوره‌های گذشته، با ارائه توانمندی‌ها و آثار خود توانست برای دومین سال متوالی عنوان برترین روابط عمومی دانشگاهی کشور را به خود اختصاص دهد.

اطلاع‌رسانی و ارتباط با رسانه‌ها، تبلیغات، انتشارات، ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی، روابط عمومی الکترونیک، مراسم و مناسبت‌ها، نظارت، برنامه‌ریزی و ارزیابی، فعالیت‌های مستندسازی و آرشیو سمعی و بصری، توانمندسازی و ارتقای روابط عمومی‌ها، پژوهش و افکار سنجی و ایده‌های نو، محورهای ده‌گانه هیئت داوران به منظور انتخاب روابط‌عمومی‌های برتر دانشگاه‌های کشور است.

در این دوره از جشنواره که با ارائه قریب به چهار هزار و 743 اثر از روابط عمومی‌های دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی فناوری و سازمان‌های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد از خبرنگاران حوزه آموزش عالی کشور نیز تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/2301/ق/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول