اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

آموزش و پرورش امکانات خود را برای برگزاری انتخابات در اختیار فرمانداری قرار می‌دهد

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: آموزش و پرورش برای برگزاری انتخابات آمادگی دارد تا امکانات خود را در اختیار ستاد برگزاری انتخابات فرمانداری‌ها قرار دهد.

آموزش و پرورش امکانات خود را برای برگزاری انتخابات در اختیار فرمانداری قرار می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل آباد، محمدتقی فخریان عصر امروز در جمع مدیران مدارس و مجتمع‌های آموزشی خلیل‌آباد اظهار کرد: چنانچه فرمانداری‌ها برای برگزاری انتخابات به امکانات آموزش و پرورش نیاز داشته باشند این امکانات در اختیار ستاد برگزاری انتخابات فرمانداری‌ها قرار می‌گیرد.

وی ضمن دوری مدیران از جانبداری از کاندیداها، افزود: وظیفه داریم در ترغیب آحاد مردم به منظور شرکت فعال در انتخابات تلاش کنیم اما نباید از کاندیدای خاصی در برنامه‌های خود تبلیغ کنیم.

فخریان موفقیت‌های نظام آموزشی در خراسان‌رضوی را مرهون تلاش بی‌وقفه معلمان و مدیران دانست و خاطرنشان کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، سبب جهشی بی‌انتها در این دستگاه بزرگ شده است.

وی گفت: برنامه‌های نظام آموزشی جدید به ارتقای امر آموزش توجه خاصی داشته و امروز این موفقیت‌ها در نظام آموزشی کشور و استان دیده می‌شود.

در ادامه قدیر شکوهی، رئیس اداره آموزش و پرورش خلیل‌آباد با اشاره به اقدامات انجام شده در شهرستان اظهار کرد: اردوگاه 400 هکتاری آموزش و پرورش خلیل‌آباد به عنوان یک فضای تفریحی وگردشگری برای دانش‌آموزان احداث شده است.

وی افزود: این اردوگاه چنانچه مورد توجه بیشتر قرار گیرد به فضایی مطلوب برای امور تفریحی و گردشگری فرهنگیان نیز تبدیل می‌شود.

انتهای پیام/70021/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول