اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 – 24

بهمنی‌نژاد: باید فردی «پایبند به ارزش‌ها» و معتقد به «ولایت فقیه» انتخاب شود

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: رئیس جمهور آینده باید فردی «پایبند به ارزش‌ها» و معتقد به «ولایت فقیه» باشد.

بهمنی‌نژاد: باید فردی «پایبند به ارزش‌ها» و معتقد به «ولایت فقیه» انتخاب شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان و به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا استان گلستان، حمیدرضا بهمنی‌نژاد اظهار داشت: سنت نیکو و پسندیده انتخاب شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب که همه ساله صورت می‌گیرد، برخاسته از نگاهی آرمان‌گرایانه و بیانگر ضرورت‌های اجتناب‌ناپذیری است.

وی افزود: پیرامون واژه حماسه معانی گسترده‌ای ارائه شده است که از جمله می‎توان به معنای شجاعت، دلیری، غیرت و حمیت به خرج دادن و نظایر آن اشاره کرد.

وی تصریح کرد: استاد شهید مطهری در بیان معنای حماسه در زبان فارسی می‌گوید که کلمه حماسه به معنای شدت و صلابت است و گاه به معنای شجاعت و حمیت استعمال می‌شود، بنابراین حماسه را می‎توان به حرکتی اطلاق کرد که دارای عناصر همچون نترسیدن، شجاعت و دلیری به خرج دادن، فداکاری و از خود گذشتن اشاره کرد و در عین حال بیانگر اقدامی است از سر آگاهی و بصیرت و با نگاه حق‌طلبانه که هدفی مقدس را نظیر حماسه‌های مختلفی همچون حماسه دفاع مقدس، حماسه 15 خرداد 42، حماسه 22 بهمن 57 و یا حماسه 9 دی سال 88 دنبال می‌کند.

وی در خصوص مهم‌ترین دلیل نامگذاری سال جدید با عنوان سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» بیان کرد: سنت نیکو و پسندیده انتخاب شعار سال که همه ساله توسط رهبر معظم انقلاب صورت می‌گیرد، برخاسته از نگاهی آرمان‌گرایانه و بیانگر ضرورت‌های اجتناب‌ناپذیری است که توجه هرچه بیشتر مردم و مسئولان را می‌طلبد.

در همین راستا نامگذاری سال 1392 با عنوان سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» از یک سو بیانگر عزم و اراده استوار رهبر معظم انقلاب در مقابله با ترفندهای دشمن در عرصه سیاسی و اقتصادی است و از سوی دیگر نشان‎دهنده اشراف معظم‎له بر شرایط و نیازمندی‎های اسامی کشور است.

معاون هماهنگ‎کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان تصریح کرد: همانگونه که امام خامنه‎ای (مدظله‌العالی) در پیام نوروزی اشاره فرمودند، لازم است که همه آحاد ملت در سال 1392 در عرصه فعالیت سیاسی که بارزترین میدان آن، انتخابات 24 خردادماه خواهد بود و نیز در عرصه اقتصادی و در راستای مقابله با تحریم و فشار اقتصادی حضور جهادی توام با شور و شوق انقلابی و نگاه امیدوارانه به آینده وارد میدان شوند، با حماسه‌آفرینی نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده و آینده‌ای درخشان را برای انقلاب و کشور رقم بزنند.

بهمنی‌نژاد همچنین با اشاره به مهم‌ترین الزامات خلق «حماسه سیاسی و اقتصادی» در سال جاری افزود: مهم‌ترین الزامات خلق «حماسه سیاسی» در سال جاری و بارزترین آن، برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و انتخابات شوراها و در مسائل اقتصادی فشار و تحریم اقتصادی دشمن است.

وی با اشاره به این الزامات عنوان کرد: حضور آگاهانه و گسترده مردمی در انتخابات که بدیهی‌ترین پیامد آن تثبیت اقتدار و پایه‌های مردمی نظام و ارتقای قدرت چانه‌زنی مسئولان در عرصه دیپلماسی خواهد بود، از مهم‌ترین این الزامات است.

معاون هماهنگ‎کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان، حفظ هوشیاری و بصیرت سیاسی اجتماعی نخبگان، عناصر تأثیرگذار جامعه و آحاد مردم به منظور شناخت صحیح و به موقع ترفندهای احتمالی دشمن مهم دانست و گفت: انتخاب دقیق و هوشمندانه مردم مبتنی بر شرایط و نیازمندی‌های اساسی کشور که ثمره آن روی کار آمدن فردی مدیر، مدبر، شجاع و انقلابی، پایبندی به اصول و ارزش‌های متعالی انقلاب و معتقد به ولایت فقیه به عنوان رئیس جمهور باشد، از دیگر الزامات حماسه سیاسی است.

بهمنی‌نژاد ادامه داد: باید فضای امیدوارانه به آینده کشور و پرهیز از سیاه‌نمایی و بزرگ کردن مشکلات و کاستی‌ها از طریق معرفی پیشرفت‌ها و دستاوردهای بی‌نظیر کشور در سا‌ل‌های پس از انقلاب، برخلاف تلاش شبکه‌های رسانه‌ای و تبلیغی نظام سلطه در نادیده گرفتن پیشرفت‌های بزرگ ملت ایران و ترویج روحیه یأس و ناامیدی به آینده ایجاد شود.

وی اضافه کرد: در عرصه اقتصادی تلاش همگان در «اصلاح الگوی مصرف و سبک زندگی»، رفع مشکلات و موانع تولید ملی و کمک به کارآفرینی و اشتغال جوانان، مدیریت صحیح مصرف انرژی، ارتقای کارآیی سیستم‌های کنترلی و نظارتی در برخورد با عوامل سودجو و همچنین ایستادگی و مقاومت ملی در برابر فشار تحریم‌های دشمن از جمله مهم‌ترین عوامل و راهکارهای خلق «حماسه اقتصادی» به شمار می‌آید.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا خاطرنشان کرد: امیدوارم در سال جاری آحاد ملت با حضور آگاهانه و با بصیرت «حماسه سیاسی و اقتصادی» را تحقق و جامعه عمل بپوشانند.

انتهای پیام/2307/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول